به گزارش پارس نیوز، سرخ پوشان پایتخت همچنان با جدیت به فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی ادامه می دهد و نام یک گزینه عجیب درباره فهرست این باشگاه به گوش می رسد.

 همچنان مذاکرات سرخ پوشان در زمستان ادامه دارد و تنها جذب نادری قطعی شده است.

 

از باشگاه فولاد خبر می رسد که خود سینا مریدی برای پیوستن به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است و باشگاه فولاد هم برای نهایی شدن این انتقال منتظر پاسخ نهایی قطبی است. سرمربی فولاد حرف نهایی را درباره این انتقال خواهد زد و باید دید که سرمربی سابق سرخ پوشان در نهایت با این انتقال موافقت خواهد کرد یا نه.

 

رضا قوچان نژاد گزینه اصلی خط حمله سرخ پوشان است و برانکو روی نام این مهاجم باتجربه دست گذاشته است. مدیر برنامه های قوچان نژاد هم تاکید کرد که پرسپولیس به جذب این بازیکن علاقه دارد و او در حال بررسی چند پیشنهادی است که دارد و باید دید که این مهاجم باتجربه در نهایت چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

 

 

و اما روزنامه استقلال در شماره امروز خود از گزینه عجیب سرخ پوشان سخن به میان آورد تا جایی که مدعی شد تیام در فهرست پرسپولیس وجود دارد که این بسیار بعید به نظر می رسد چرا که این بازیکن رقم بالایی برای بازگشت به ایران می خواهد و پرسپولیس با توجه به اینکه منشا را هم دارد بعید و دور از انتظار است که یک مهاجم خارجی دیگر هم بخواهد. به نوشته 

 

از طرف دیگر هم به نظر می رسد که باشگاه الغرافه به دنبال انتخاب جایگزینی شایسته برای طارمی است و این بازیکن در زمستان زرد پوشان را ترک خواهد کرد و به احتمال خیلی زیاد او به فوتبال ایران بازخواهد گشت و اگر پرسپولیس او را نخواهد سر از تراکتور سازی درآورد.