به گزارش پارس نیوز، 

تیم ملی اردوی خود در دوحه را برای حضور موفق در جام ملت‌ها استارت زده و در حاشیه تمرین امروز اصحاب رسانه صحبت‌های جالبی از زبان سرمربی تیم ملی شنیدند که متن کامل آن در ادامه می‌آید.

انتقاد از برپایی اردو در قطر

از بعد شرایط اردویی باید بگویم در کمپی فوق العاده حضور داریم و باید مراتب تشکر خود را از حمایت خاص قطری ها بیان کنیم که در آماده سازی به ما کمک بسیاری کردند. وقتی شما چیزی برای استفاده ندارید هر چیزی که به شما ارائه می شود را باید متشکر باشید و واقعیت این است اگر قطر و حمایت آنها الان نبود ما هم هیچ اردویی الان نمی توانستیم برگزار کنیم و باید در ایران می ماندیم. در نتیجه باید تشکر کنیم از کشور قطر و رئیس فدراسیون آن باید خداراشکر کنیم که الان اینجا حضور داریم.

درهای تیم ملی تا آخرین دقایق برای بازیکنان ملی پوش باز است

ما ذهنیت شفافی درباره آنچه که می خواهیم داریم اما متاسفانه مصدومیت باعث شده تا تعدادی از بازیکنان تیم ملی در فرم ایده آل نباشند. بازیکنانی همچون علی قلی زاده، صادق محرمی ، کاوه رضایی و ... از شرایط خود دور هستند اما ما تا آخرین فرصت در انتظار آنها خواهیم ماند تا ببینیم که این بازیکنان می توانند به بهبودی دست پیدا کنند یا خیر و درهای تیم ملی تا آخرین دقیقه برای آنها باز خواهد بود.

ادامه دارد...