به گزارش پارس نیوز، تیم فوتبال استقلال با هدایت وینفرد شفر در حالی رقابت هایلیگ برتر فوتبال را پشت سر می گذارد که سرمربی آلمانی آبی پوشان با در اختیار داشتن یک مربی ایرانی و خارجی کارهای خود را پیش می برد و در این میان فرزند شفر نیز یکی از آنالیزور های مهم تیم محسوب می شود.

با این وجود روزها درباره انتخاب دستیار جدید برای شفر گمانه زنی هایی صورت گرفت تا در نهایت مشخص شد اگر قرار است برای سرمربی استقلال دستیار جدیدی انتخاب شود بهتر است گراهاد شرودینگر مربی دروازه‌بان‌های آلمانی به نیمکت استقلال بیاید.

در حال حاضر دوباره بحث حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی پوشان به گوش می رسد که البته بارها و بارها مدیران استقلال این موضوع را تکذیب کردند و این بار نیز نشست اخیری که مطرح شده بین مجیدی و فتحی برگزار شده تا این بازیکن کار مربیگری خود را آغاز کند تکذیب شد.

همچنین مجتبی جباری نیز یکی از گزینه های دستیاری شفر بود که در نهایت بنابر اعلام جباری مخالفت هایی از سوی باشگاه صورت گرفت و اجازه نداد بازیکن سابق آبی ها در کنار شفر کار مربیگری خود را آغاز کند.

از طرفی ساناک مربی سابق استقلالی ها نیز به نوعی خواهان بازگشت به جمع آبی پوشان شده و این موضوع در حالی مطرح شده که این مربی ماه ها پیش به یک باره به دلیل بیماری مادرش ایران را ترک کرد تا جایی که مسئولان استقلال خواهان فسخ قرارداد 2 ساله او شدند تا شکایتی پا بر جا نماند.

به هر ترتیب شرایط در حال حاضر به گونه ای است که نیمکت استقلال و انتخاب دستیار جدید برای شفر به یک معضل تبدیل شده و مشخص نیست کدامیک از نفرات مطرح شده روی نیمکت آبی ها قرار می گیرد.