به گزارش پارس نیوز، پژمان منتظری مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال از ابتدای این فصل یکی از ثابت ترین بازیکنان این تیم بود و به شکلی تغییر ناپذیر در همه بازیها به کار گرفته می شد. 

منتظری تا هفته نهم هم برای این تیم باز کرد و به دلیل آسیب دیدگی از هفته دهم از ترکیب آبی پوشان بیرون رفت. بازی استقلال و سپیدرود پنجمین دیداری بود که این ملی پوش در ترکیب تیمش حضور نداشت.

بعد از مصدومیت منتظری، زوج جوان دانشگر - چشمی در قلب خط دفاعی آبی پوشان تشکیل شد که شکل گیری این زوج مصادف شد با افت فاحش تعداد گلهای خورده آبی پوشان.

تیم استقلال که در ۹ بازی نخستش از پژمان منتظری استفاده می کرد، ۵ بار دروازه اش باز شد و ۵ بازی بعدی بدون منتظری تنها یک بار گل خورد. این آمار گویای این مطلب است که آبیها با منتظری قدری بیشتر از یک گل به ازای هر ۲ بازی خورده اند و بدون منتظری یک گل به ازای ۵ بازی دریافت داشته اند.

حال که منتظری رفته رفته به شرایط بازگشت به میدان رسیده است، به نظر می رسد باتوجه به هماهنگی ایجاد شده بین دانشگر و چشمی، کار ساده ای برای بازگشت به ترکیب ثابت آبی پوشان نداشته باشد. باید دید در بازیهای آینده شفر به چه شکلی از این ۳ مدافع استفاده خواهد کرد.