به گزارش پارس به نقل از فارس، علی کفاشیان پس از پیروزی ۴ بر صفر ایران مقابل لبنان گفت: همه مردم ایران از این پیروزی خوشحال شدند و بازیکنان تیم ملی در شب تولد امام حسین (ع) عیدی خوبی دادند. بچه ها نشان دادند مصمم به کسب پیروزی بودند و بازی های خوبی را مقابل قطر و لبنان انجام دادند و امیدوارم با این روحیه کره را شکست دهیم.

وی در مورد اینکه استرس زیادی داشت خاطرنشان کرد: کجای استرس ما را دیده اید. استرس من زمان بازی با قطر خیلی بیشتر بود. زحمات چند ساله ما در حال نتیجه دادن است و به همین خاطر استرس وحشتناکی داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بعد از ۸ سال منتظر هستیم نتیجه کارمان را ببینیم رفتن به جام جهانی پایان کار ما نیست و تازه اول راه هستیم. اگر تیم راهی جام جهانی نشود مشکلات ما برای توسعه فوتبال بیشتر می شود باید تلاش مان را انجام دهیم تا تیم ملی هر طور شده به جام جهانی صعود کند.

کفاشیان در مورد اینکه قبلا اعلام کردیم ۷۰ درصد راه را برای صعود به جام جهانی طی کرده ایم گفت: هنوز هم می گویم ۷۰ درصد راه را برای رفتن به جام جهانی طی کردیم و دیدار آخر مقابل کره جنوبی بسیار مهم است. انشاالله بتوانیم در این مسابقه نتیجه بگیریم. بازی با کره جنوبی شبیه دیدار ایران و استرالیاست ازبک ها انگیزه زیادی دارند و هر طور شده باید مقابل کره نتیجه بگیریم.

وی در مورد اینکه احتمال تبانی قطری ها وجود دارد اظهار داشت: به ما قول دادند قطری ها با تمام قدرت در میدان حاضر شوند و تبانی نخواهد شد. باید کره را شکست دهیم این تیم قدرت زیادی دارد اما بازیکنان ما توانایی این کار را دارند.

کفاشیان در مورد اینکه کی روش در کنار زمین استرس زیادی داشت، عنوان کرد: کی روش استرس زیادی دارد او نیز مثل ما از قبل از بازی استرس دارد و انشاالله در بازی با کره با پیروزی همه چیز ختم به خیر شود.