به گزارش پارس نیوز، خداوکیلی دل آدم برای استقلال و مدیرانش کباب می‌شود. یکی نیست بپرسد آخر این چه مدل قرارداد‌هایی بود که قبلاً در استقلال بسته شد؟ چه کسی عملکرد فنی یازالده گومز را تأیید کرد و چه کسی گفت سلامت او تأیید نشده باید قرارداد ببندد؟ این گاف چه کسانی است و کدام نهاد باید پرونده عجیب و مشکوک یازالده گومز را بررسی کند.

 

اینکه استقلال مدام خارجی‌های درجه ۳ و ۴ می‌خرد یک بحث تکراری است، اما این ماجرای یازالده گومز دیگر شاهکار ماجراست. در تاریخ استقلال امثال لیام ردی (گلر استرالیایی) را هم داشته‌ایم که فقط خورد و خوابید و تهران‌گردی کرد و ۱۶۰هزار دلار گرفت، اما آقای گومز با ۲۰ دقیقه دویدن روی تردمیل باید ۶٫۵میلیارد تومان به پول ما بگیرد که انصافاً چنین پولی را رونالدو و مسی هم برای تفریح در کنار ساحل نمی‌گیرند.

 

اینکه در طول تاریخ ده‌ها و شاید صد‌ها خارجی از استقلال شکایت کرده‌اند به کنار، اما سؤال اینجاست که جلوی این وضعیت اسفبار کی و توسط چه کسی یا چه کسانی باید گرفته شود؟! این فوتبال یک نهاد بازرسی ندارد؟ اگر این همه خارجی به استقلال قالب شده‌اند پس کی باید درس گرفت؟ چرا امسال دوباره الحاجی گرو و نویمایر جذب شدند؟ البته پرسپولیس و سایر باشگاه‌ها هم از این یازالده گومز‌ها و دی‌کارمو‌ها داشته‌اند، اما هرطور که به آمار نگاه می‌کنیم استقلال در این زمینه صاحب یک رکورد منحصر به فرد است. باشگاهی که این توان را دارد تا دعوتنامه را طوری برای بازیکن خارجی بفرستد که او از آن به عنوان «قرارداد رسمی» استفاده کرده و به فیفا شکایت کند.