به گزارش پارس ، به نقل ازهافبک تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه یک فصل دیگر هم در این تیم می ماند اظهار کرد: پس از صحبتی که با دایی انجام دادم و همچنین با رویانیان مذاکراتی داشتم و تصمیم گرفتم این فصل در پرسپولیس بمانم.

وی ادامه داد: مسلما از پیشنهاد تیمی مثل دیناموکیف گذشتن خیلی سخت است. از طرفی فردی مثل علی دایی به پرسپولیس آمده بود و از سویی دیگر من فقط یک نیم فصل در پرسپولیس بازی کرده بودم و دوست داشتم یک سال دیگر هم در این تیم بمانم تا با شرایط بهتری بتوانم به اروپا بروم. مطمئنم این فصل پرسپولیس خیلی بهتر می شود.

حقیقی درباره اردوی پرسپولیس در اردبیل گفت: این اردو از لحاظ بدنی برای ما خیلی مناسب بود و در طول فصل به ما کمک می کند. درست است که خیلی از بازیکنان را در اختیار نداریم اما مهم این است که تیم به مرز آمادگی برسد. البته وقتی ملی پوشان به تیم بیایند هم بدن شان آماده است. در حال حاضر بازیکنان پرسپولیس با هم خو گرفته اند و یکدل شده اند دو بازی دوستانه هم برگزار کرده ایم که برای آمادگی مان مناسب بود.

وی گفت: همین جا لازم می دانم از مردم خوب اردبیل تشکر کنم که در مدتی که ما در این شهر بودیم خیلی به ما لطف کردند و مهمان نوازی شان از یادمان نمی رود.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چقدر امیدواری ناکامی پرسپولیس در فصل گذشته جبران شود گفت: فصل قبل شرایط خیلی فرق می کرد. همه از ژوزه ناراحت بودند و می گفتند که او وضعیت خوبی فراهم نکرده است. اما امسال با حضور علی دایی فکرنمی کنم مشکلی وجود داشته باشد. بازیکنانی که او می خواسته جذب تیم شده اند و من به فصل آینده خیلی امیدوارم.

وی درباره این شایعه که گفته می شود در جایی گفته است اگر قاسم حدادی فر به پرسپولیس بیاید در این تیم نمی ماند گفت: من با قاسم خیلی رفیقم، می توانید از خودش بپرسید که من در چند روز گذشته سه، چهار بار به او زنگ زده ام و گفته ام که به پرسپولیس بیاید. به هر حال بازیکنی که می خواهد به تیمی برود معمولا از بازیکنانی که قبلا در آن تیم بوده اند درباره شرایط آنجا سوال می کند. خود من به حدادی فر گفته ام بیاید و این موضوع هم اصلا صحت ندارد. ان شاءالله او کمک می کند که پرسپولیس در مرکز میدان قوی تر باشد.

حقیقی درباره این موضوع که بر خلاف پرسپولیس در حال حاضر استقلال شرایط مشخصی برای فصل بعد ندارد گفت: درست است که ما جزو اولین تیم هایی بودیم که تمرین هایمان را برای فصل بعد شروع کردیم اما استقلال نیاز به استراحت داشت و شاید اگر زودتر شروع می کردند به مشکل برمی خوردند. ما در لیگ علاوه بر استقلال رقبای دیگری هم داریم. امیدوارم استقلالی ها هم زودتر وضعیت مشخصی پیدا کنند چرا که هر وقت پرسپولیس و استقلال خوب بوده اند تیم ملی ما قدرتمند بوده است.