به گزارش پارس نیوز، رامین رضاییان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بعد از جدایی از تیم اوستنده بلژیک به تیم دیگری نپیوست و به تنهایی تمرینات اختصاصی انجام می‌دهد تا فرم بدنی خود را حفظ کند. رضاییان یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی روش است که با وجود اینکه تیمی ندارد و در لیست ملی پوشان در ماه‌های اخیر دعوت نشده است، اما همراه با سایر بازیکنان تمرین می‌کند.

گفته می‌شود که کی روش مدتی پیش به رضاییان اولتیماتوم داده است که اگر به تیمی نپیوندد در اردو‌های بعدی به تیم ملی دعوت نمی‌شود بنابراین این بازیکن همه تلاش خود را می‌کند تا تیم جدید خود را انتخاب کند تا در اردوی بعدی تیم ملی حضور داشته باشد.

رضاییان در ابتدای فصل نقل و انتقالات از باشگاه تراکتورسازی پیشنهاد خوبی داشت، اما انتقال او به این تیم تبریزی به علت بالا بودن مبلغ پیشنهادی اش لغو شد و اکنون پرونده انتقال این بازیکن به تراکتورسازی دوباره به جریان افتاده است.

در حالی که گفته می‌شود رضاییان دوباره مذاکراتی با باشگاه تراکتورسازی داشته است و بعد از بازی این تیم تبریزی با تیم پیکان انتقال این بازیکن به جمع سرخپوشان تبریزی به طور رسمی اعلام می‌شود، اما باشگاه تراکتورسازی این موضوع را تکذیب کرد.

مصطفی موسوی زنوز مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی ضمن تکذیب این موضوع در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رضاییان در ابتدای نقل و انتقالات در لیست بازیکنان مدنظر ما بود و پیشنهاد خوبی هم به او دادیم و منتظر پاسخ این بازیکن بودیم، اما او پیشنهاد ما را قبول نکرد و بیان کرد قصد دارد در اروپا بازی کند.

او ادامه داد: در حال حاضر رضاییان مدنظر باشگاه تراکتورسازی نیست و بحث پیوستن این بازیکن به تیم ما صحت ندارد و این موضوع گمانه زنی رسانه هاست. با توجه به اینکه رضاییان بدون تیم مانده است بنابراین دلار‌ها و واسطه‌ها انتقال این بازیکن به تراکتورسازی را مطرح کردند که این موضوع درست نیست.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: ما زمانی که با بازیکن قرارداد می‌بندیم از طریق سایت باشگاه به اطلاع عموم می‌رسانیم و اکنون هم قصد جذب بازیکن جدید نداریم.