به گزارش پارس ، بهداد سلیمی در گفتگو باباشگاه خبرنگاران اظهار داشت: جلسه ای که روز گذشته خبرآن را اعلام کردند می بایستی طبق خواسته مسئولان محرمانه بماند و کسی از آن مطلع نباشد تا در آرامش و بدون مسایل حاشیه ای فکر کنیم و نظرمان را اعلام کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مطمئنا اگر لازم بود با صلاح دید عباسی یک سری خبرنگار صادق و بی طرفدر جلسه حضور می یافتند و تمامی مسائل جلسه را رسانه ای می کردند، حالا از کجا این خبرها منتشر شده است، واقعا جای تعجب است! بعد یک سری خبرنگار دست نشانده بیایند بگویند برای باز گشت به اردوی تیم ملی وزنه برداری، المپیکی ها روی وزیر ورزش را زمین انداختند!

وی گفت برای یک سری اصحاب رسانه فاسد باید تاسف خورد که به قلم شان تعهد ندارند، چون خبرنگار جوهر قلمش پاکی و صداقت کار اوست و نماینده ورزشکاران ملت ایران در قبال مخاطبین است. این بی ملاحظه کاریها فقط به قهرمانان لطمه میزند و ترجیح میدهم در اولین فرصت با خبرنگار مد نظر برخورد کنم چون معلوم نیست این همه خبرهای کذب را از کدام منبع ناقص تهیه میکند و دست نشانده ی فدراسیون شده اند!

قهرمان المپیک کشورمان تاکید کرد: در این جلسه دو تن از قهرمانان حضور نداشتند و بعد از تمامی صحبت هایمان و گفتن مشکلاتمان در این جلسه، باید خیلی از شرایط اردو برایمان هموار شود و فکری اصولی برای مربی شود، ولی عباسی از ما خواست که به اردو تیم ملی باز گردیم و به خاطر وساطت وی کوتاه بیایم اما موضوع این است که مشکل ما با این مسائل و پادر میانی ها حل نمی شود و خواستار زمان شدیم تا دو وزنه بردار المپیکی کشورمان، انوشیروانی و نصیر شلال را از تمام موضوعات مطرح شده در این جلسه آگاه کنیم تا با هم اندیشیمان درست ترین تصمیم را اتخاذ کنیم.

بهداد سلیمی گفت: شرایط به این شکل نخواهد ماند و تا جای ممکن خواستار شرایط مسالمت آمیز هستیم و دوست نداریم بیشتر از این مسائل ادامه پیدا کند چون ما ۵ قهرمان المپیکی وزنه برداری، کسانی هستیم که از پول بیت المال کشورمان برای قهرمانی ما هزینه شده و با قهرمانی هایمان دل مردمان کشورمان را شاد کردیم ولی اگر به توافق نرسیم و رییس فدراسیون شرایط را هموار نکند اتفاقی که نباید بیفتد خواهد افتاد.

وی در ادامه افزود: امکان دارد با این حرف من هر کسی برای خودش برداشتهایی کند ولی بحث تهدید در میان نیست چون گردنم از مو نازک تر است. من فقط از تمام زحماتی که کشیده ام و جوانیم ولحظاتی که میتوانستم مثل تمامی آدم ها زندگی عادی داشته باشم حمایت میکنم، چون نمیخواهم ریاضت ها و افتخاراتم در راه ورزش وزنه برداری به این راحتی به خاکستر تبدیل شود.