به گزارش پارس نیوز، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام دیدار سایپا - پرسپولیس که روز گذشته برگزار شد به پایان رسید و در این میان تیم‌های مختلف با نتایجی که گرفتند تغییراتی را در جدول رده‌بندی رقم زدند. در این میان مطابق معمول برخی از بازیکنان با عملکردی که داشتند توانستند نقش مفیدی برای تیم ایفا کنند که منتخبی از این نفرات را در قالب یک تیم معرفی می‌کنیم:

 

دروازه‌بان: دخسوس (ماشین‌سازی)

به روزهای خوب خودش برگشته و در دیدار با نساجی و مقابل حملات پرتعداد این تیم واکنش‌های خوبی داشت که برخی از آنها موقعیت جدی گل برای حریف بودند ولی در نهایت توانست دروازه‌اش را بسته نگه داد و یک امتیاز با ارزش از ورزشگاه وطنی کسب کند.

 

مدافع میانی: خالد شفیعی (سپاهان)

به جز یک اشتباه در محوطه جریمه که خطای پنالتی او روی دانشگر از چشم داور دور ماند در طول 90 دقیقه دیگر اشتباهی مقابل خط حمله استقلال مرتکب نشد و همیشه در ضربات هوایی و نفوذهای زمینی جلوتر از بازیکنان استقلال در دفع توپ حاضر بود و یکی از عوامل موثر در کلین‌شیت سپاهان و 3 امتیاز ارزشمند در آزادی بود.

 

مدافع میانی: عارف غلامی (ذوب آهن)

توانست در میان مدافعان ذوب آهن به ترکیب اصلی برسد و عملکرد خوبی از او مقابل پیکان شاهد بودیم و روی حملات این تیم هوشمندانه عمل کرد و اجازه نداد دروازه ذوب آهن تهدید شود تا تنها راه باز شدن دروازه مظاهری روی یک شوت از راه دور باشد.

 

مدافع راست: مهدی‌شیری (پیکان)

باز هم شاهد بازی خوب او در ترکیب پیکان بودیم تا پرسپولیس بیش از پیش از خرید خود در دفاع راست خوشحال باشد و انتظار نیم فصل و باز شدن پنجره را بکشد. شیری علاوه بر عملکرد خوبی که در سمت راست خط دفاع پیکان مقابل ذوب آهن داشت، با یک شلیک بی‌نظیر توانست یکی از زیباترین گل‌های فصل را به ثمر برساند.

 

مدافع چپ: سعید آقایی (سپاهان)

دو هفته نیمکت نشین کردن او توسط قلعه‌نویی جواب داد و آقایی که مدتی است بی‌انگیزه شده دوباره به روزهای اوجش برگشته و علاوه بر بازی خوبی که در سمت راست داشت و مانع نفوذ وریا غفوری شد، در یک صحنه حیاتی او را جا گذاشت و پاس گل 3 امتیازی تیمش را روی سر استنلی فرستاد.

 

هافبک دفاعی: کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)

در روز پرحاشیه بازی پرسپولیس - سایپا، شلیک دیدنی کمال و گل زیبایی که به ثمر رساند مکمل بازی خوبی شد که در زمین انجام داد و تردید‌هایی که نسبت به بازی کردنش در این بازی بود را از بین برد. کامیابی‌نیا در روزی که پرسپولیس تحت تاثیر فینال آسیا کمی از کیفیت همیشگی فاصله گرفته بود، مثل همیشه عملکرد خوبی در پست خود داشت.

 

هافبک میانی: سید احمد موسوی (ماشین‌سازی)

بدون شک تیمی که باید از تساوی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خوشحال باشد ماشین‌سازی است و نه نساجی و این امتیاز با ارزش برای شاگردان مهاجری مرهون بازی خوب خط میانی این تیم و کنترل حملات حریف از یک خط جلوتر از خط دفاع بود که بازی خوب سید احمد موسوی در تخریب حملات بازیکنان نساجی موثر بود.

 

هافبک میانی: مسعود شجاعی (تراکتورسازی)

کاپیتان تیم ملی این روزها در تراکتورسازی حسابی خوش می‌درخشد و مزد بازی خوبش در این هفته را هم با گل زیبایی که به سپیدرود زد گرفت. شجاعی یک مهره با تجربه و یک کاپیتان با عملکرد مفید در ترکیب تراکتورسازی است و این روزها به خوبی در ترکیب قرمزهای تبریزی ایفای نقش می‌کند.

 

مهاجم کناری: امین قاسمی‌نژاد (پدیده)

این بار گلزنی در یحیی تایم کار قاسمی‌نژاد بود تا بازی خوبش را با یک گل 3 امتیازی جشن بگیرد و مانع از این شود که صدرنشین لیگ برتر در این مقطع حساس 2 امتیاز و صدر جدول را از دست بدهد. قاسمی‌نژاد از نفرات خوب و موثر خط حمله پدیده در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان بود.

 

مهاجم کناری: لی آروین (تراکتورسازی)

به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد ولی توانست ریتم بازی را تغییر داده و فشار تراکتور را روی دروازه سپیدرود افزایش دهد. آروین علاوه بر گلی که زد موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه سپیدرود خلق کرد که به واکنش خوب ملکی راهی به دروازه نیافت.

 

مهاجم نوک: کی‌روش استنلی (سپاهان)

سپاهان بیش از پیش به حضور او در نوک خط حمله وابسته است و امتیازهای طلایی پوشان در چند دیدار اخیر هم روی شم گلزنی بالای او و قدرت سرزنی‌اش به دست آمده. با وجود برنامه‌هایی که شفر برای مهار او در اکثر دقایق بازی داشت ولی یک فرصت برای استنلی کافی بود تا کار استقلال را در آزادی تمام کند.