به گزارش پارس نیوز، 

در ادامه نظرسنجی های سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای انتخاب برترین فوتبالیست های تاریخ بازی های جام ملت های آسیا و بعد از مشخص شدن بهترین مهاجم، هافبک و مدافع حال نوبت به انتخاب بهترین دروازه بان رسیده است. ناصر حجازی دروازه بان فقید فوتبال ایران، نماینده کشورمان در این نظرسنجی است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد حجازی نوشت: حجازی در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران توانسته 2 بار قهرمان جام ملت های آسیا شود و در این سالها یکی از بهترین دروازه بانان فوتبال آسیا بود. او همراه تیم ملی ایران در جام جهانی نیز حضور داشته است.

ناصر حجازی بعد از گذشتن 2 روز از آغاز این نظر سنجی توانسته است، 224 هزار و 382 رای را به خود اختصاص دهد و با کسب 64 درصد از کل آرا در صدر این نظرسنجی قرار بگیرد. نور صبری دروازه بان عراقی این نظر سنجی با کسب 32 درصد از کل آرا، پشت سر حجازی در رده دوم این نظرسنجی قرار گرفته است.

حجازی در صدر بهترین دروازه بان تاریخ جام ملت

محمد الدعایه از عربستان سعودی ، لی وون جائه از کره جنوبی ، یوشیکاتسو کاواگوچی از ژاپن و مارک شوارتزر از استرالیادیگر گزینه های این نظرسنجی هستند.

 پیش از این نظر سنجی، علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا در پست های مهاجم، هافبک و مدافع به عنوان بهترین های تاریخ جام باشگاه های آسیا انتخاب شدند. این نظر سنجی تا 4 روز دیگر ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/