به گزارش پارس نیوز، 

نشست خبری پیش از بازی دربی 88 از ساعت 13:30 امروز(چهارشنبه) در محل روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.  برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر به سوال های اصحاب رسانه پاسخ دادند.

این نشست با حواشی مختلفی همراه بود که در زیر بخشی از آنها را می خوانید.

استقبال گسترده خبرنگاران از نشست خبری پیش از دربی ۸۸ سبب شد برانکو ایوانکوویچ بلافاصله پس از ورود به سالن با حالت تعجب ۳ بار بگوید دربی دربی دربی

عکس گرفتن برانکو با پسربچه استقلالی/ هجوم «لایوگیرها» در نشست خبری برانکو و شفر

مسئولان روابط عمومی سازمان لیگ قصد داشتند میکروفون رسانه هایی به جز رسانه های صدا و سیما که مقابل برانکو قرارگرفته بود جمع آوری کنند که از این اقدام پیشمان شدند.

عکس گرفتن برانکو با پسربچه استقلالی/ هجوم «لایوگیرها» در نشست خبری برانکو و شفر

تعداد لوگوها به حدی بود که ناگهان یک لوگو از روی میز به زمین افتاد و همین امر تعجب برانکو را در پی داشت.

سرمربی پرسپولیس با پیراهن قرمز رنگی که محصول تولید دیگری به جز تولیدی لباس های پرسپولیس بود، در این نشست شرکت کرد.

همهمه و سر و صدای اصحاب رسانه سبب شد پندار خمارلو پیش از شروع نشست از خبرنگارانی که با موبایل قصد فیلمبرداری و عکاسی داشتند درخواست کند این کار را انجام داده و برای اینکه مشکلی برای سایر خبرنگاران ایجاد نشود به سرعت عقب بروند.

برخی خبرنگاران مشغول گرفتن لایو بودند که مسئولان سازمان لیگ از آنها خواستند برای انجام این کار به بخش انتهایی سالن روابط عمومی بروند.

برانکو پس از جواب دادن به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر احتمال نیمکت نشینی امید عالیشاه در دربی به شوخی گفت: می خواهی اسم پنالتی زن فردای ما را هم بدانی!

برانکو در اتمام نشست خبری و به دنبال خروج از سازمان لیگ با پسربچه ای استقلالی که پیراهن زرد برتن کرده بود عکس یادگاری گرفت.

سازمان لیگ قصد تولید مستندی درباره قهرمانی استقلال در جام حذفی را دارد و به همین دلیل حجت الله بهمنی، مسئول روابط عمومی سازمان لیگ از وینفرد شفر درخواست کرد با مستندسازان مصاحبه کند که شفر هم این امر را به پس از برگزاری نشست خبری موکول کرد.

عکس گرفتن برانکو با پسربچه استقلالی/ هجوم «لایوگیرها» در نشست خبری برانکو و شفر

شفر پیش از ورود به ساختمان سازمان لیگ با برخی هواداران استقلال که مقابل درب ورودی تجمع کرده یودند عکس گرفت و همچنین با تمام کارمندان طبقه همکف و طبق اول سازمان لیگ خوش و بش کرد.

حجت الله بهمنی نسبت به تاخیر در ارسال بلیت های دربی از سوی باشگاه استقلال به سازمان لیگ به محمد حسین زرندی، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گلایه کرد و گفت بهتر است استقلال زودتر این بلیت ها را به سازمان لیگ تحویل دهد تا از دست خبرنگاران راحت شود.

شفر پس از اتمام نشست خبری به اتاق مدیر روابط عمومی سازمان لیگ رفت تا به سوال های گروه مستندساز قهرمانی استقلال در فصل گذشته جام حذفی پاسخ دهد.

سرمربی استقلال  پس از نشست خبری سمت اتاق سعید فتاحی ،مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال کشورمان رفت.

وینفرد شفر پس از خروج از ساختمان سازمان لیگ در بین انبوهی از طرفداران قرار گرفت و با برخی از آنها سلفی انداخت.


انتهای پیام/