به گزارش پارس نیوز، 

علی حاتم، سرپرست تیم فوتبال سایپا درباره برتری این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هفتم لیگ برتر بیان کرد: بازی خوبی بود و هر ۲ تیم نمایش خوبی داشتند اما با اشتباه داور در اخراج ساموئل سارفو، شرایط ما به هم ریخت. با این وجود از همان لحظه بچه های سایپا تلاش مضاعفی کردند و با برگشت به بازی، در این دیدار پیروز شدند.

او درباره اینکه آیا باشگاه سایپا از رضا عادل داور مسابقه به کمیته داوران شکایت می کند یا خیر، گفت: بارها نسبت به عملکرد داوران معترض شده و با ارسال نامه ای این امر را پیگیری کرده ایم. امسال هم می خواهیم خودمان را از نحوه قضاوت داوران دور کنیم اما به حدی اشتباهات محرز است که در شرایط سخت نمی توانیم خودمان را کنترل کنیم و درگیر این موضوع می شویم. بدون شک با ارسال نامه ای به کمیته داوران عملکرد ضعیف عادل را گزارش می کنیم. خوشبختانه فریدون اصفهانیان و حسین عسگری هم در ورزشگاه حضور داشتند و اذعان کردند رضا عادل اشتباه کرده است.

حاتم درباره اعتراض های علی دایی به رضا عادل گفت: داور اشتباه عجیبی انجام داد. سارفو مقابل چشم نیمکت نشینان سایپا توپ را زد و به همین دلیل واکنش نشان دادیم. اگر شما هم خودتان را جای علی دایی بگذارید متوجه می شوید کنترل کردنتان در آن لحظات سخت است.

سرپرست تیم سایپا درباره برنامه های این باشگاه برای تقویت تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تیم خوب و جوانی داریم که روز به روز بهتر می شود. تمام تلاشمان را انجام می دهیم و اگر علی دایی تشخیص دهد تیم سایپا تقویت می شود.


انتهای پیام/