به گزارش پارس نیوز، 

سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در حاشیه دیدار تیم های فوتبال نساجی مازندران و استقلال تهران بیان کرد: هواداران نساجی مازندران به ورزشگاه می آیند تا از فوتبال لذت ببرند و کاری به برد و باخت ندارند. در خیلی از مواقع من در ورزشگاه وطنی قائمشهر بودم و زمانیکه نساجی شکست می خورد، هواداران تیم خودشان و حریف را تشویق می کردند و این موضوع سبب زییایی فوتبال خواهد شد.

او افزود: بلیت مسابقات را سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و هیئت های فوتبال نمی فروشند و مسئولیت آنها برعهده باشگاه ها است. قرار است بلیت فروشی به صورت الکتریکی انجام شود و تا این موضوع بین هواداران جا بیفتد، زمان می برد و مردم هم باید به ما کمک کنند. زمان بازی ۴۵ دقیقه تغییر کرد و دیرتر برگزار می شود و این موضوع به دلیل احترام به هواداران فوتبال و والیبال است که تصمیم گرفتیم تا به دلیل بازی والیبال ایران با کانادا و آمریکا، زمان بازی تیم های استقلال - نساجی و پرسپولیس - سپیدرود را تغییر دهیم.

فتاحی ادامه داد: هواداران و طرفداران، سرمایه های اصلی فوتبال هستند و در کشورهای حاشیه خلیج فارس می بییند که برای فوتبالدوستان جایزه تعیین می کنند که به استادیوم بیایند اما خداراشکر ما در کشورمان این مشکلات را نداریم و باید زیر ساخت ها را برای هواداران آماده کنیم.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در پایان گفت: ان شاالله مسئولان خیلی زودتر دست به کار شوند و مشکلات را حل کنند. همین ورزشگاه وطنی باید بزرگتر باشد و اگر طرفداران قائمشهری ورزشگاه ۵۰ هزار نفری هم داشته باشند، پر می شود و باید به سمتی برویم که امکانات بیشتر شود و به حد خوب برسد.