به گزارش پارس نیوز، 

مسعود همامی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در چند روز گذشته تماس هایی از سوی باشگاه پرسپولیس تهران برای پیگیری مسائل مالی با من برقرار شد ولی در هیچ یک از حرف ها و گفته ها نمی توان شاهد صداقت و راستی سخن بود.

او افزود:در جلسه ای با حضور ساکت و تاج که از برترین مسئولان فوتبالی هستند ، با پرسپولیس به توافق رسیدیم اما گرشاسبی  مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس تهران به هیچ از حرف هایش عمل نکرد و بی خیال این  موضوع شده است.

مسئولان پرسپولیس از دریافت نامه ام امتناع می کنند

همامی ادامه داد: من برای سومین بار نامه ای با مضمون توافق به باشگاه فوتبال پرسپولیس ارسال کرده ام و تمامی مدارک آنها را نیز در اختیار دارم اما مسئولان پرسپولیس از جمله حمیدرضا گرشاسبی از دریافت چنین نامه ای امتناع می کنند و نمی خواهند آن را دریافت کنند.مسئولان باشگاه پرسپولیس فکر کرده اند که این راه و مسیر درست رسیدن به توافق با بازیکنان است.من 5 یا 6 روز دیگر به مسئولان این تیم فوتبال فرصت تسویه می دهم و در غیر این صورت نامه ای که برای شکایت می خواهم به AFC ارسال کنم را خواهم فرستاد.  تنها صبرم در طول این مدت مانعی برای ارسال این نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است.

نمی خواهم آسیبی به فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران وارد کنم

دروزاه بان سابق تیم فوتبال  پرسپولیس ادامه داد: تا آن جایی که بتوانم ، نمی خواهم آسیبی به فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران وارد کنم اما زمانی که پای منافع شخصی خانواده ام به میان گذاشته شود، دیگر بخششی نخواهم داشت .کسانی که در باشگاه پرسپولیس تهران فعالیت می کنند دلسوز کسی نیستند و با گفته هایشان مردمی را که از بسیاری از مسائل پرونده و مسائل  نا آگاه هستند را به سوی خود می کشانند.آن ها در حالی در باشگاه پرسپولیس نشسته اند که نامه های مرا دریافت نکرده اند.  برای مثال پندار خمارلو جواب مرا برای برگزاری جلسه ای برای رسیدن به توافق با باشگاه پرسپولیس را نداد .حالا نیز من نمی خواهم با آن ها توافق کنم و تنها برای دریافت پول نقد و یا چک بانکی با مبلغ مشخص مطالباتم از این باشگاه دریافت خواهم کرد.

می گویند علی دایی تسویه کرده و ما معطل شما هستیم

همامی در ارتباط با طریقه راضی کردن او برای توافق با باشگاه پرسپولیس تهران گفت: در بسیاری از مواقع با من تماس می گیرند و می گویند علی دایی با این باشگاه به توافق رسیده و ما تنها منتظر تو هستیم. در جوابشان باید بگویم اگر علی دایی با این باشگاه به توافق رسیده بود در بسیاری از مصاحبه هایش از این موضوع حرف می زد.

با  لقمه نون پنیر به دنبال توافق با من هستند

شاید بتوانیم شاهد آن باشیم تا پول من و علی دایی را به حسابمان واریز کرده و با ما به توافق برسند اما این موضوع که می خواهند بدون پول توافق لازمه را انجام دهند ،مرا از زندگی فوتبالی ام  دور کرده و بیشتر سبب استرس من و خانواده ام شده است. چندین بار میان باشگاه پرسپولیس و محل سکونتم پرواز هایی را انجام دادم و برای سکونت در تهران و رسیدن به توافق با پرسپولسی ها مجبور به خرج مبالغی شده ام، اما در این جلسات  بر خلاف بحث سر موضوعات مالی ، حمید رضا گرشاسبی برای من لقمه نون ، پنیر می گرفت و از فعالیت هایش در حوزه کشتی سخن می گفت.

تمام مدارک و مستنداتم را ارائه خواهم کرد تا همه بدانند چه کسی می خواهد باشگاه پرسپولیس تهران را از بین ببرد

زمانی که این مسئولان کاری را انجام ندهند، من تمام مدارک و مستنداتم را ارائه خواهم کرد تا همه بدانند چه کسی می خواهد باشگاه پرسپولیس تهران را از بین ببرد .کسانی همانند علی دایی و من که از او کوچک تر از او هستم،  به دنبال خراب کردن تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیستیم. برخی ها مصاحبه می کنند و می گویند که امثال ما می خواهیم تیم فوتبال پرسپولیس تهران را از بین ببریم و به آن ضرر برسانیم ولی در جواب باید بگویم که کسانی که پشت میز نشسته اند و کاری را انجام نمی دهند دلیل اصلی این موضوع ها هستند.طلبکاران پولشان را می خواند.

همامی در پایان افزود: گرشاسبی چندی پیش اعلام کرده بود که با تمامی بازیکنان به توافق می رسیم ولی می توانید ببینید که توافقی با من صورت نگرفته و گفته هایش هیچ سرانجام مشخصی نداشته است.


انتهای پیام/