به گزارش پارس نیوز، 

امیر حسین فتحى درباره اینکه مطرح شده قرار است مجتبى جبارى به کادر فنى استقلال اضافه شود صحت دارد یا خیر گفت: ابتدا باید بگویم قصد اضافه کردن هیچ مربى ایرانى و خارجى به کادر تیممان را نداریم و در این باره هم شفر سرمربى تیم هیچ گونه پیشنهاد و درخواستى نداشته و تمامى مباحث مطرح شده مختص رسانه هاست و ما هم از طریق همین رسانه و روزنامه ها در جریان قرار مى گیریم.

فتحى بیان کرد :درباره اضافه شدن مربى جدید به کادر هیچ گونه صحبتى در باشگاه انجام نشده و ما هم چنین قصدى را نداریم و کادر فعلى تیم با قدرت و صلابت به کارش ادامه مى دهد و باید بگویم مدیریت باشگاه هم نیازى نمى بیند که بخواهد کادر فنى را ترمیم کند .بنابراین تمامى بحث هاى مطرح شده در این باره را تکذیب مى کنم.

سرپرست باشگاه استقلال افزود :بنابراین اینکه مطرح شده جبارى یا هر فرد دیگرى به کادر ما اضافه مى شود درست نیست و در این باره شفر درخواستى نداشته است.

فتحى درباره راى کمیته استیناف گفت: پیگیر این موضوع هستم و نسبت به راى صادره اعتراض مى کنیم و باید بگویم حق ما باخت نیست. باشگاه استقلال با توجه به پرونده و عدله موجود به پیگیر پرونده است . به نظرم راى کمیته استیناف درست نیست و ما ان شاالله اعتراض خود را انجام مى دهیم تا جایى که بتوانیم راى را به نفع استقلال کنیم. به طور حتم به دادگاه عالى ورزش و یا مراجع ذیصلاح شکایت مى کنیم تا بتوانیم حق و حقوقمان را بگیریم.