به گزارش پارس نیوز، مسعود تابش در خصوص آخرین شرایط حضور احسان حاج‌صفی در سپاهان اصفهان گفت:  می‌دانیم دغدغه این روزهای هواداران سپاهان جذب فرزند سپاهان احسان حاج صفی است. باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از همان لحظه ای که متوجه شد باشگاه المپیاکوس، احسان را از فهرست اروپایی اش خارج کرده مذاکرات خود را با المپیاکوس، احسان و مدیربرنامه اش آغاز کرد و لحظه ای را از دست نداد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: با توجه به قرارداد احسان حاج صفی با باشگاه یونانی تا سال ۲۰۲۰ تمامی مذاکرات به باشگاه المپیاکوس ختم می‌شد که در نهایت به جز حق و حقوق خود احسان که با وجود بار مالی فراوان باشگاه سپاهان آمادگی کامل برای پرداخت آن را دارد خواستار ۵۰۰ هزار یورو برای صادر کردن رضایت نامه شده است!

وی تصریح کرد: باشگاه سپاهان حتی حاضر بود حاج صفی را به عنوان بازیکن قرضی و به مدت یکسال جذب کند اما باشگاه یونانی در این خصوص درهای مذاکره را بست و فقط خواهان فروش قطعی احسان به سپاهان است. گفتنی است با توجه به مبلغ رضایت نامه و قرارداد احسان حاج صفی و تبدیل آن به پول ملی حدودا به ۱۲ میلیارد تومان می‌رسد. با این حال مذاکرات کماکان ادامه دارد و نتیجه نهایی به اطلاع هواداران سپاهان خواهد رسید