به گزارش پارس نیوز،  سامان قدوس که به تازگی به تیم امیان فرانسه پیوسته است در اولین بازی خود برای تیم جدیدش در پیروزی 4-1 این تیم برابر رمس گلزنی کرد.

سایت «گل» با تمجید از بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان نوشت، سامان قدوسوارد تاریخ لیگ 1 ( لوشامپیونه) شد. او اولین ایرانی است که در مسابقات قهرمانی فرانسه گلی به ثمر رسانده است. 
سامان قدوس در اولین بازی خود برای امیان ، روز شنبه توانایی های خود را برابر رمس (4-1) نشان داد ، با تبدیل شدن به اولین ایرانی که در لیگ 1 گلزنی کرده است.
روز شنبه، 25 اوت 2018 در یادها خواهد ماند. سامان قدوس تنها دو روز پس از امضای خود با امیان، برای اولین بار با پیراهن این تیم بازی کرد و وارد تاریخ لیگ 1 شد. او اولین بازیکن ایرانی است که در مسابقات لیگ قهرمانی فرانسه گلزنی کرده است.

مهاجم سابق اوسترشوند در نیمه دوم روی پاس جردن لفورت با ضربه سر دروازه ادوارد مندی را گشود و در دقیقه 58 نتیجه را 2-0 کرد.

کریستوف پلیسیه سرمربی تیم امیان بعد از این دیدار گفت: "این یک بازی پوکر نبود، اما من می خواستم بازیکنی را پویایی دارد وارد زمین بکنم. اولین بازی برای سامان قدوس موفقیت آمیز بود ،او 65 دقیقه برابر هواداران بازی کرد.