به گزارش پارس ، عبدالصمد مرفاوی در گفت وگو با فارس در خصوص پیشنهاد هایش عنوان کرد: فعلا پیشنهادی ندارم و تیم ها تکلیفشان مشخص شده است نمی خواهم راجع به این مسئله صحبت کنم. برنامه خاصی ندارم و به استراحت می پردازم.

وی درباره قطع همکاری اش با باشگاه صبا یادآور شد: من تا آخر فصل با این تیم قرارداد داشتم و این حق طبیعی باشگاه است که با هر مربی ای مذاکره کند. آنها با مربی دیگری وارد مذاکره شدند و تصمیم گرفتند برای فصل آینده هدایت تیم را به یک سرمربی دیگر بدهند.

سرمربی سابق صبا در مورد اینکه در این تیم نتایج بدی نگرفته تصریح کرد: من بد نتیجه نگرفتم و مدیرعامل و هیئت مدیره هم از این موضوع ناراضی نبودند اما به هر حال تصمیم گرفتند یک مربی دیگر را انتخاب کنند. شاید برخی موارد اشتباه از خودم بود که مسائل را رسانه ای نکردم.

مرفاوی در مورد اینکه آیا مشکلاتی وجود داشته که رسانه ای نکردی تاکید کرد: من کاری به مشکلات ندارم زمانی که فصل تمام شد هیئت مدیره تصمیم گرفت تا با من کار را ادامه دهد و حتی من با دهناد رئیس هیئت مدیره به توافق رسیدم اما پس از دو روز ورق برگشت. شاید اشکال از من بود که این موضوع را رسانه ای نکردم و به هیچ کس نگفتم.

وی افزود: پس از دو روز به سمت سرمربی دیگری رفتند و با او وارد مذاکره شدند. علتش را نمی دانم نمی توانم زور بگویم. تصمیمی بود که باشگاه گرفته بود و قصد داشت با یک سرمربی دیگر صحبت کند.

سرمربی سابق صبا در مورد اینکه آیا مدیرعامل با او مشکل داشت تصریح کرد: ما مشکلی نداشتیم. به هر حال سلیقه مدیرعامل بوده که با مربی دیگر فعالیت کند. من زمانی به صبا آمدم که رمضان بیگی مدیر باشگاه بود و با او صحبت کردم. در اواسط فصل مدیرعامل عوض شد و کشوری فرد دوست داشت ویسی بیاید.

وی ادامه داد: کشوری فرد در صبا هنگامی که ویسی سرمربی بود سرپرست این تیم بوده و هنگامی که ویسی به پیکان هم رفت او مدیر فنی بود. به هر حال این دو نفر با هم هماهنگ بودند و حق طبیعی مدیرعامل است که با هر سرمربی ای صحبت کنند. به خاطر همین مسائل است که من می گویم دو روزه ورق برگشت.

مرفاوی درباره اینکه چرا پس از منتفی شدن حضور ویسی در صبا با این تیم صحبت نکرد یادآور شد: وقتی یک سرمربی ای می آید و با باشگاه صحبت می کند دلیلی ندارد که من بار دیگر با باشگاه صحبت کنم درست هم نبود من چنین کاری را انجام دهم. اگر قرار بود مسئله ای نهایی شود همان زمانی که با دهناد به توافق رسیدم موضوع عنوان می شد به هر حال فوتبال ما همین است خیلی سریع تصمیمات عوض می شود و موضوعات دیگری مطرح می شود فکر می کنم در اینجا مقصر من بودم که این موضوع را رسانه ای نکردم. خیلی از مربیان ما سریع قبل از اینکه حتی به توافق برسند موضوع را مطرح می کنند.

سرمربی سابق صبا عنوان کرد: من اصراری نداشتم که این مسائل را عنوان کنم شما سوال کردی و من هم جواب دادم هیچ اصراری هم نیست که هم اکنون سرمربی صبا بشوم. به هر حال حق باشگاه است که با مربی مذاکره کند و برای صبا هم آرزوی موفقیت می کنم. من گفتم که در دو روز همه چیز عوض شد و این هم به بی ثباتی فوتبال ما برمی گردد اعتراضی هم ندارم به انتخاب باشگاه احترام می گذارم.

وی در مورد اینکه آیا در صبا شرایط خوبی داشته گفت: صبا دیگر برای من تمام شد. زمانی که از جایی می روم دیگر نمی خواهم درباره آن صحبت کنم. من از هفته هشتم نهم به صبا آمدم و صادقانه کار کرده ام. آنچه که تعهد داشتم انجام دادم و تمام توان خود را برای موفقیت تیم در نظر گرفتم. ما با توجه به بضاعتی که داشتیم نتایج خوبی کسب کردیم.

مرفاوی در مورد اینکه صبا با مشکلات مالی روبرو بوده خاطرنشان کرد: مشکلات مالی همیشه در این باشگاه وجود داشته سال قبل از حضور من بازیکنان به علت این مشکلات اعتصاب کردند اما خوشبختانه من نگذاشتم که تمرینات تیم به این دلیل تعطیل شود و این موضوع را مدیریت کردم. بازیکنان با توجه به اینکه ۵۰ درصد قرارداد خود را دریافت کرده بودند تمام توان خود را در مسابقات گذاشتند. ما از خیلی از تیم هایی که پایین تر از ما بودند و وضع بهتری داشتند نتیجه مطلوب تری کسب کردیم.

وی تصریح کرد: تیم هایی مثل صنعت نفت و پیکان از نظر ساختاری شرایط مطلوب تری داشتند اما سقوط کردند. خدا را شکر که ما اجازه ندادیم یک روز هم تمرینات تعطیل شود در حالی که در سال گذشته دو سه بار این موضوع رخ داده بود. از بازیکنان هم تشکر می کنم که مردانه در این راه جنگیدند. راه آهن به مراتب شرایط مالی بهتری نسبت به ما داشت و ما پا به پای آنها رقابت کردیم و در روز آخر هم امتیاز سایپا در رده نهم قرار گرفتیم.