به گزارش پارس نیوز، در چارچوب بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، دوشنبه ( 5 شهریور ) در ورزشگاه آزادی تیم های استقلال تهران و السد قطر به مصاف هم می روند و اگر شاگردان وینفرد شفر در تهران بتوانند مقابل شیرهای قطری ( لقب السد ) به پیروزی برسند، کار راحتی در کشور عنابی ها خواهند داشت و در غیر اینصورت، کار قهرمان دو دوره رقابت های آسیایی برای صعود به مرحله نیمه نهایی سخت خواهد شد.

استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکن های زیادی همانند الحاجی گرو - الهیار صیادمنش - امیرحسین اسماعیل زاده - روح الله باقری - سینا خادم پور - طارق همام - علی کریمی - فرشاد محمدی مهر - مارکوس نویمایر - محمد دانشگر - مرتضی آقاخان - مرتضی تبریزی، میثم تیموری و ... جذب کرد و ستاره های زیادی هم مانند سید مهدی رحمتی - پژمان منتظری - وریا غفوری - فرشید باقری - فرشید اسماعیلی - آرمین سهرابیان  و ... از فصل گذشته در این تیم ماندند و امیدوار هستند تا با شیرشاه ( لقب وینفرد شفر ) درورزشگاه آزادی ، کار السد را یکسره و با خیال آسوده تری برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در قطر بازی کنند.

استقلال در لیگ برتر و پس از پایان هفته پنجم با 6 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و باید در چارچوب هفته ششم به مصاف نفت در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برود. از سویی دیگر، السد با هدایت مانوئل فریرا پرتغالی در 3 بازی نخست لیگ ستارگان قطر با 7 امتیاز صدرنشین است و در بازی های ابتدایی موفق به زدن 17 گل شده و تنها 2 گل دریافت کرده است.

از ستاره های تیم السد می توان به ژاوی هرناندز ( اسپانیا ) - گابی فرناندز ( اسپانیا ) - بغداد بونجاح ( الجزایر ) -  یوغرطه حمرون ( الجزایر ) - پدرو میگوئل ( قطر ) - عبدالکریم حسن ( قطر ) - جونگ وو یانگ ( کره جنوبی ) - حسن الهیدوس ( قطر ) - اکرم عفیف ( قطر ) و عالم خوخی ( قطر ) اشاره کرد.

تمامی ستاره های السد، زمانی در تیم ملی کشورشان بازی می کردند و برخی از آنها، اکنون هم عضو تیم اول کشورشان هستند. السد و به خصوص محمد بن حمد، مالک این باشگاه ستاره های اروپایی و آفریقایی را با قیمتی گزاف و بالا جذب کرد و در صدد کسب نتایج فوق العاده با آنها است.

وینفرد شفر و خط دفاع استقلال به شدت باید مراقب مهاجمان و مدافعان فرصت طلب این تیم باشند، زیرا روی یک اشتباه و سهل انگاری به راحتی دروازه حریفان را باز می کنند و آمار فوق العاده 17 گل در 3 بازی را دارند. 6 گل به الخریطیات - 10 گل به العربی و تساوی یک بر یک مقابل الغرافه قطر.

دیدار تیم های استقلال ایران و السد قطر در چارچوب بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، دوشنبه ( 5 شهریور ) از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.