به گزارش پارس نیوز، امیر هاشمی مقدم بازیکن پیشین استقلال و مدرس کنونی فوتبال هلند با تاکید بر اینکه استقلال پتانسیل قابل توجهی برای آینده و پیشرفت بیشتر دارد گفت: به باور بنده وینفرد شفر از کارایی بالایی برخوردار است و نفرات جدید استقلال نیز هوش سرشاری دارند اما اکنون این تیم باید در اندیشه جمع آوری امتیازباشد تا از قافله مدعیان دور نشود.

وی افزود: جدایی چندی بازیکن از جمله امید ابراهیمی و امید نورافکن و تغییرات مدیریتی در فاصله زمانی کم تا شروع لیگ هجدهم، به استقلال ضربه زد. هرچند که مدیریت باشگاه با درایت توانست در کوتاهترین زمان ممکن چند مهره کلیدی را جذب کند اما نفرات جدید هنوز نتوانسته اند با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند و شفر برای آنکه بتواند تیمش را به هماهنگی کامل برساند برساند، طبعا به زمان نیاز دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه استقلال قابلیت خوبی برای پیشرفت و توسعه دارد، افزود : آنچه باید در حال حاضر ملکه ذهن شفر و استقلال باشد این است که در وهله نخست در اندیشه نتیجه باشند و امتیازات لازم را بدست آورند. از سویی دیگر با بازگشت شجاعیان و چشمی و هماهنگ شدن نفرات خارجی تازه بخدمت گرفته شده و بازیکنان جوان، می توان به آینده این تیم خوشبین بود و بنده یقین دارم شفر می تواند خونی تازه در شریانهای استقلال جاری کند.

هاشمی مقدم که بمنظور تماشای دیدار امشب برایتون و منچستر یونایتد به انگلیس سفر کرده، در پایان ضمن ابراز امیدواری از حضور علیرضا جهانبخش در تیم برایتون و موفقیت استقلال در بازیهای آتی اظهار داشت: امیدوارم جدیت کادر جدید مدیریتی در استقلال نتیجه بخش باشد و از سویی دیگر هواداران با حمایت همه جانبه بتوانند در موفقیت این تیم در بازی آتی مقابل فولاد و همچنین السد قطر نقش اساسی داشته باشند. من به آینده استقلال امیدوارم و آرزو می کنم که همنوازی و تلاش وافر خانواده این باشگاه بتواند رهگشا باشد.