به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از رادیو ورزش یونان، پدرو مارتینز، سرمربی ۴۷ ساله پرتغالی سابق ماریتیمو و ویتوریا گیمارش پرتغال، پس از عقد قرارداد همکاری با باشگاه المپیاکوس یونان اعلام کرده به ۲ بایکن ایرانی خود، حاج صفی و انصاری فرد علاقه ای ندارد و  از باشگاه خواسته تا با آنها قطع همکاری کند.

پس از اینکه کریستوفر اوانگلاتوس خبرنگار نزدیک به باشگاه المپیاکوس یونان، از شرایط سخت هافبک و مهاجم ایران در تیم سرخ و سفیدهای آتنی خبر داده بود، حالا رسانه یونانی در خبری دیگر اعلام کرد، مارتینز، سرمربی تیم به حاج صفی علاقه ای ندارد و همچنین مسئولان تلاش می کنند، تعداد بازیکنان غیر اتحادیه اروپا را کمتر کنند و به همین دلیل باشگاه المپیا درحال بررسی پیشنهادات برای این بازیکن است.

بر اساس اعلام این رسانه، او پیشنهاداتی دارد و باشگاه درحال بررسی آن ها است. احسان حاج صفی ۲۸ ساله سابقه بازی در تیم های سپاهان اصفهان - تراکتورسازی تبریز - FSV فرانکفورت و پانیونیوس را دارد و در سال جدید و در 6 بازی که برای سرخ و سفیدها کرد، موفق شد تنها یک گل بزند.

همچنین وضعیت کریم انصاری فرد، مهاجم و کاپیتان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم خوب نیست و مسئولان المپیا بیان کردند که اگر پیشنهاد بسیار خوبی برسد که تیمی توانمندی پرداخت 10 میلیون یورو یا حتی بالاتر را به باشگاه المپیاکوس داشته باشد، در این صورت انصاری‌فرد به تیم دیگری منتقل خواهد شد.

2 بازیکن تیم ملی ایران در فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای در دفاع و خط حمله تیم آتنی داشته اند اما پس از پایان بزرگرتین آوردگاه جهانی فوتبال در روسیه، به این بازیکن در بازی های دوستانه و لیگ اروپا کمتر بازی رسیده و به نظر می رسد، آنها از المپیاکوس رفتنی شوند.

انتهای پیام/