به گزارش پارس ، مجید شایسته در گفت و گو با فارس در خصوص شایعه حضورش به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: چنین شایعه ای صحت ندارد و در این خصوص هیچ صحبتی با من نشده است. این موضوع را در روزنامه ها خواندم و فکر می کنم در همین روزنامه ها مدیرعامل استقلال شده باشم.

وی ادامه داد: کارمان را در تنیس ادامه می دهیم. سه سال و نیم در تنیس زحمت کشیده و اگر قرار باشد در ورزش باشم، در همین رشته باقی می مانیم تا کاری را که آغاز کرده ایم به نتیجه برسانیم.

شایسته یادآور شد: ما یا اسممان مدیر است یا نیست. پس اگر اسم مدیر را روی خودمان می گذاریم، باید از توانایی ها و تجارب خود در مسئولیتی که داریم استفاده لازم را ببریم.

رئیس فدراسیون تنیس در مورد حضور اسپانسرها در ورزش گفت: اینکه یک اسپانسر برای پخش تلویزیونی یک رشته ورزشی چه مقداری بپردازد بستگی به شرایط دارد و امکان دارد یک فدراسیون ۵ میلیون و یک فدراسیون دیگر ۵۰ میلیون از این بابت درآمدزایی داشته باشد.

وی تأکید کرد: مشکل ورزش این است که امروز در ورزش، حامیان مالی را از خودمان فراری داده ایم، چون همیشه نگاهمان به حامیان مالی یک بار مصرف بوده است و فقط خواسته ایم مشکلمان را با آنها حل کنیم و نخواسته ایم آنها را در کنار خودمان نگه داریم.

شایسته افزود: حامی مالی و فدراسیون باید همیشه در کنار هم باشند و این یعنی بازی برد - برد تا هر دو طرف از یکدیگر سود ببرند. نمی توان از حامی مالی فقط پول گرفت، بلکه باید همیشه از این حامی مالی حمایت کرد تا انگیزه برای پرداخت پول بیشتر از جانب آنها هم فراهم شود.

وی یادآور شد: مجموعه این مشکلات باعث می شود تا هر ساله تیم های مختلف با نام های متفاوت به میدان آمده و در این خصوص ثباتی نداشته باشیم.

شایسته در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ برتر تنیس گفت: از این تیم بابت حضور در جام حذفی تشکر می کنم، چراکه انگیزه های بیشتری را در حوزه تنیس ایجاد کرد، بنابراین امیدواریم با حضور دوستانی مانند منتقمی و رویانیان که تیم را در جام حذفی همراهی کردند، این تیم در فصل جدید لیگ برتر تنیس هم حضور داشته باشد. در هر حال امیدوارم این تقاضای ما توسط دوستان اجابت شود.

وی ادامه داد: از پرسپولیسی ها انتظارات بیشتری هم داریم از جمله اینکه امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی آکادمی تنیس این تیم باشیم. البته با توجه به دوستی و رفاقتی که بین ما و مجموعه دوستان در این تیم وجود دارد امیدواریم شاهد حضور آنها در لیگ برتر تنیس باشیم.

شایسته یادآور شد: در رابطه با استقلال هم درخواستمان همین است و از دوستانمان در این تیم می خواهم آنها هم برای تیمداری در تنیس دست به کار شوند، چراکه رقم هایی که می توانند در این رشته حضور داشته باشند به هیچ وجه قابل مقایسه با فوتبال نیست. حضور این دو تیم می تواند انگیزه های بیشتری را در نزد تنیس بازان بوجود بیاورد. این موضوع برای ما منفعت زیادی دارد و امیدوارم دوستان هم از این موضوع سود ببرند.

وی در خصوص درگیری های لفظی ملی پوشان تنیس گفت: در مراسم پایانی جام آپت هم اعلام کردم که تمام محرومیت ها در فدراسیون تنیس از روز گذشته بخشیده شد. از این پس دوباره تمام عزیزان با محبت و دوستی دور هم جمع می شوند تا کار به خوبی پیش برود. این درگیری ها هم از نظر من کاملا برطرف شده است و امیدوارم ملی پوشان مانند سابق با صفا و صمیمیت به کار خود ادامه دهند.