به گزارش پارس نیوز، 

دیدار پایانی رقابت‌های والیبال جام کنفدراسیون‌های آسیا امروز (چهارشنبه) بین تیم‌های ایران و قطر برگزار شد که در پایان ملی‌پوشان جوان والیبال ایران در حالی که در دو ست نخست برابر حریف به پیروزی رسیدند و  کم مانده بود تا به مدال طلای این مسابقات برسند اما قطری‌ها با بازگشتی طوفانی همانند دیدار برابر ژاپن این بار ایران را اسیر خود کردند و توانستند با پیروزی سه بر دو برابر ایران به عنوان قهرمانی دست یابند و ایران بازی برده را از دست داد.

والیبالیست‌های ایران ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۱، ۲۲-۲۵، ۱۸-۲۵ و ۱۰-۱۵  به قطر واگذار کردند. تیم ملی جوانان ایران با هدایت بهروز عطایی در این مسابقات جایگزین تیم ملی بزرگسالان شده بود.

 قطر با هدایت سرمربی ایتالیایی خود و به عضویت داشتن چند بازیکن آفریقایی و اروپایی توانست تک تک حریفانش را در عین ناباوری شکست دهد و حتی در دیدار نیمه نهایی موفق شد ژاپن  را نیز از پیش رو بردارد و راهی دیدار پایانی شود و با شکست ایران شگفتی سازی‌اش در این مسابقات را تکمیل کنند.

همچنین در دیدار رده‌بندی ژاپن  موفق شد در حالی که دو ست نخست را به چین تایپه واگذار کرده بود، در پایان با حساب ۳ بر ۲ برابر میزبان به پیروزی برسد تا با ایستادن بر سکوی سوم، جام کنفدراسیون‌ها را دست خالی ترک نکند.

انتهای پیام/