به گزارش پارس نیوز، 

سیروس احمدی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به تاکید سلطانی فر، مبنی بر نظارت بر سلامت باشگاه ها، در سه ماهه نخست سال جاری از 10 هزار و 802 باشگاه خصوصی با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور، بازرسی شد که متعاقب آن نسبت به شناسایی باشگاه های فاقد مجوز و یا توزیع و فروش داروهای نیروزا و پلمپ 143 مورد مبادرت شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد گفت: همچنین به ادارات کل ابلاغ شده تا ضمن بازرسی ماهیانه و مستمر از باشگاه ها، در صورت رویت توزیع داروهای نیروزا، برخورد قاطع و جدی صورت پذیرد.

سیروس احمدی خاطرنشان ساخت: از مردم عزیز می خواهم در صورت رویت فروش دارو در باشگاه های ورزشی با مسئولین بازرسی ادارات کل از طریق سامانه وزارت ورزش و جوانان تماس بگیرند تا برخورد قانونی انجام پذیرد.

وی ادامه داد: تیم فعال بازرسی از نمایندگان حراست، حقوقی، امور باشگاه ها، بازرسی، فدراسیون های پزشکی ورزشی و بدنسازی و پرورش اندام و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها تشکیل شد و موجب شده آمار اماکن فاقد مجوز کاهش یافته و با توزیع و نگهداری داروهای نیروزا برخورد جدی شود.

انتهای پیام/