به گزارش پارس به نقل از مهر، مسئولان ذوب آهن با توجه به مشکلات این تیم و عدم حضور بازیکنان ذوب آهن در بازی های پلی آف این تیم به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ خواستند تا نسبت به تغییر زمان بازی های خود اقدام کند که گویا این مسئله با موافقت فدراسیون فوتبال مواجه شده است.

خسر ابراهیمی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این خبر اظهار داشت: مسئولان به ما گفته اند که زمان این دیدارها تغییر می کند و ذوب آهن در زمان دیگری به مصاف حریفان خود در پلی آف می رود اما امیدوارم این مسئله به سود تیم ما تمام شود.

وی افزود: نبود قاسم حدادی فرد، محسن مسلمان و گئورگ کاسپاروف، سه بازیکن ملی پوش ما که در اردوی تیم ملی ایران و ارمنستان حضور دارند، به ما ضربه می زند و امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که در صورت تغییر زمان بازی ها، سرمربی تیم ملی به آنها اجازه حضور در اردوی ذوب آهن را بدهد.

ذوب آهن باید در پلی آف رقابت های لیگ برتر با برنده دیدار تیم های فوتبال مس سرچشمه و پاس همدان بازی کند و در صورت پیروزی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، در لیگ می ماند.

تیم اصفهانی در پایان فصل گذشته در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت و برای ماندن در لیگ برتر مجبور به شرکت در پلی آف شد.