به گزارش پارس نیوز، 

هرائر مگویان مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که در فصل نقل و انتقالات از این باشگاه کنار گذاشته شد در خصوص آخرین وضعیت مطالباتش با باشگاه گفت: من 5 ماه پیش به همراه مدیر برنامه‌ام با باشگاه استقلال در حضور مدیرانش توافق کردم که در چند قسط مطالبات من را پرداخت کنند اما جالب است که 3 قسط مطالبات من پرداخت نشده است.

وی افزود: زمانی این توافق صورت گرفت که دلار 4200 تومان بود ولی الان قیمت دلار در ایران 9000 تومان شده است. ما توافق کردیم تا 2 تیر ماه امسال تمامی اقساط من پرداخت شود ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت.در همان قرارداد ذکر شده بود اگر باشگاه حتی یک روز در پرداخت مطالبات من تاخیر داشته باشد توافق جدید لغو می‌شود و مطالبات من به جای تومان به دلار محاسبه خواهد شد.

مگویان تاکید کرد: روز گذشته مدیر برنامه‌های من به باشگاه مراجعه کرده و خانمی به نام خلیلی مه مسئول ذیحساب باشگاه است اعلام کرد آقای افتخاری در باشگاه حضور ندارد و ما هم پولی نداریم به شما بدهیم.هر کاری می‌خواهید انجام بدهید!آقایان افتخاری، آقایان ملکی و توفیقی شما در آن جلسه حضور داشتید و حالا پاسخگو باشید!

مدافع سابق استقلال تصریح کرد: مدیر برنامه من یک ایرانی است که قبلا در باشگاه استقلال بازی می‌کرده و بیشتر در این پرونده هوای باشگاه را داشته تا من اما وقتی آخرین بار شب گذشته با او حرف زدم اعلام کرد که مسئولان باشگاه می‌گویند پولی نداریم.

وی تاکید کرد: من خاطرات خوبی در استقلال داشتم و روزهای خوبی در این تیم سپری کردم، کوچکترین مشکلی هم در زمان حضورم در استقلال نداشتم اما به نظر می‌رسد با این شرایط باید از همان طریقی که باید اقدام کنم به مطالباتم برسم.

انتهای پیام/