به گزارش پارس نیوز، 

سردار آزمون امشب در حاشیه مراسم استقبال از وی در گنبدکاووس، در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص خداحافظی‌‌اش از تیم ملی که در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی آن را اعلام کرده بود، اظهار کرد: تقریبا از چهار ماه پیش تصمیمات اولیه را برای خداحافظی گرفته بودم و امروز صبح به نتیجه قطعی رسیدم.

وی با بیان اینکه برای این خداحافظی دلایل شخصی خود را دارم که برای بیانش باید از خانواده‌ام اجازه بگیرم، افزود: من بین دو راهی خانواده یا فوتبال قرار گرفتم و نهایتا مجبور شدم یکی را انتخاب کنم که آن خانواده‌ام بود.

بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال با تاکید بر اینکه برخی گمان می‌کنند این تصمیم به دلیل انتقادات اخیر است، گفت: من خیلی قوی تر از این حرف‌ها هستم که با انتقاد از تیم ملی کشورم و خدمت به مردم در این لباس جدا شوم.

آزمون با اشاره به اینکه برخی انتقادات از خانواده‌ام مرا برای این تصمیم جدی‌تر کرد، ادامه داد: امیدوارم مردم به تصمیم من احترام بگذارند تا در زمان مناسب و با اجازه خانواده‌ام با آنها حرف بزنم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا او قربانی سیستم دفاعی «کیروش» شده است، تصریح کرد: با احترام به نظر همه کارشناسان اصلا این موضوع را قبول ندارم و به سیستم «کیروش» که هوشمندانه‌ترین سیستم در برابر تیم‌های قهرمان جهان و اروپا بود افتخار کرده و اعتقاد دارم.

بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال کشورمان پیرامون نظر «کیروش» نسبت به خداحافظی وی از تیم ملی، گفت: قبل از اعلام تصمیمم با سه نفر مشورت کردم که «مسعود شجاعی»، «علیرضا جهانبخش» و «کارلوس کیروش» بود.

آزمون با تاکید بر اینکه وقتی «کیروش» دلایل من را شنید او نیز با احترام به تصمیم من گفت که خانواده‌ات اولویت دارند، اضافه کرد: بنده به هیچ عنوان دوست ندارم تیم ملی با تصمیم من به حاشیه برود و یقین داشته باشید اگر روزی شرایط مهیا شده و مشکلات مرتفع شود به پوشیدن لباس مقدس تیم ملی افتخار کرده و با تمام وجود برای موفقیت فوتبال کشورم خواهم جنگید.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاشم را کردم تا با گلزنی در جام جهانی مردمم را خوشحال کنم، ادامه داد: متاسفانه با وجود همه این تلاش‌ها موفق نشدم مردمم را خوشحال کنم و مردم کشور عزیزم حتی منتقدین را با تمام وجود دوست دارم.

انتهای پیام/