به گزارش پارس نیوز، 

بهروز سلطانی در خصوص 3 بازی امروز در جام جهانی فوتبال 2018 روسیه اظهار داشت: در خصوص بازی انگلیس و تونس باید این نکته را یادآور شد که یکی از زیباترین فوتبال های دنیا برای انگلیسی ها است. این تیم فوتبال دلچسبی ارائه می دهد. من برای تونس احترام زیادی قائل هستم اما این تیم از شانس چندانی برای بازی با حریف اروپایی اش برخوردار نیست.

وی در خصوص بازی بلژیک و پاناما گفت: بلژیک تیم بسیار خوب و پر مهره ای است و بازیکنانش در لیگ های آلمان و انگلیس حضور دارند. به اعتقاد من بلژیک می تواند شگفتی ساز این دوره از جام جهانی شود و در جمع 4 تیم برتر حضور داشته باشد. بعید می دانم که پاناما حرفی برای گفتن در مقابل بلژیک داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص بازی کره جنوبی و سوئد تصریح کرد: کره جنوبی تیم منسجم و خوبی دارد. به نظر من این تیم می تواند برای آسیا آبرو داری کند و من این بازی را مساوی می بینم.

سلطانی در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال 2018 روسیه خاطرنشان کرد: عملکرد تیم ملی ایران مقابل مراکش قابل قبول بود ولی نباید احساسی برخورد کرد و باید منطقی به حریفان بعدی خود نگاه کنیم. شانس ما مقابل اسپانیا و پرتغال فقط 2 درصد است و نباید بیشتر از این توقعات را از تیم ملی بالا برد. اطمینان دارم که کی روش تیم را دفاعی می چیند و ما 11 نفره دفاع خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: بهتر است در این 2 بازی زیبا و جذاب بازی کنیم و مثل عربستان 5 گل نخوریم تا آبروی فوتبال ایران و آسیا نرود و حتی اگر با نتیجه ضعیف باختیم باز هم به تیم ملی خود افتخار کنیم.