به گزارش پارس نیوز، 

با حضور امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی در سپاهان پیش بینی می شد که او بازیکنان باتجربه و ستاره های تیم های دیگری را به این تیم بیاورد و تیم قدرتمندی برای لیگ هجدهم بسازد. همین اتفاق هم رخ داد و بازیکنان خوبی به سپاهان پیوستند.


در این بین اما حضور ستاره های سابق تراکتورسازی در سپاهان می‌تواند قابل توجه باشد. از جمع بازیکنان تراکتورسازی که در لیگ شانزدهم با هدایت امیر قلعه نویی به میدان می رفتند، سعید آقایی از سال گذشته در سپاهان حضور دارد و محمد ایرانپوریان و خالد شفیعی نیز به تازگی جذب این تیم شده اند.


از این رو احتمالا مهدی کیانی نیز با توجه به اختلاف هایی که با مسئولان تراکتورسازی پیدا کرده از این تیم جدا شود و به جمع طلایی پوشان اصفهانی بپیوندد. در این صورت 4 ستاره تراکتورسازی در لیگ شانزدهم که به مقام سومی لیگ برتر رسید، در لیگ هجدهم پیراهن سپاهان را برتن خواهند کرد.


نکته جالب اینکه قلعه نویی کادرفنی خود در تراکتورسازی را به سپاهان هم آورده است؛ تکسیرا، تاوارس و الهویی 3 مربی هستند که از تراکتورسازی همراه قلعه نویی هستند و به نوعی می توان گفت درصد زیادی از سپاهان در لیگ هجدهم را اعضای سابق تراکتورسازی تشکیل خواهند داد.


گفتنی است؛ مهدی شریفی نیز در لیگ شانزدهم پیراهن تراکتور را برتن می کرد و در سپاهان حضور داشت اما روز گذشته با جدایی از این تیم به پرسپولیس پیوست.