به گزارش پارس نیوز، 

مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران که در روسیه پس از حضور در جام‌های جهانی آلمان و برزیل، سومین جام جهانی خود را تجربه خواهد کرد و از این حیث در ایران رکورددار خواهد شد، در این باره در حاشیه تمرین تیم ملی به خبرنگاران گفت: اصلا فکر نمی‌کردم بخواهم رکورد بزنم. البته پوشیدن پیراهن تیم ملی باعث افتخار است ولی صرف بودن خیلی مهم نیست و مهم این است که بتوانیم برنده باشیم. اگر ما بتوانیم یک بازی را ببریم و امتیاز کسب کنیم از 3 حضور من در جام جهانی هم ارزشمندتر است و این چیزی است که منتظرش هستیم و در حال تلاش برای آن هستیم.

کاپیتان تیم ملی در مورد محبوبیت خود میان مردم و تصویر اجتماعی خود و اینکه آیا این موضوع اتفاقی بوده یا برنامه‌ای برای آن داشته است، توضیح داد: اصلا برنامه‌ای نبوده؛ این‌ها حرف دلم بوده و شاید الان به خاطر اینکه فضای مجازی گستردگی بیشتری داشته، بیشتر به چشم آمده؛ من این حرف‌ها را 10 سال پیش هم می‌زدم، 5 سال پیش هم زدم و الان هم زدم ولی الان فضای مجازی طوری شده که به محض اینکه کوچکترین عکس العملی داشته باشید، دیده می‌شود و توسط مردم پخش می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که این ویژگی می‌تواند مانند تیغ دولبه‌ای عمل کند، تصریح کرد: دقیقا می‌تواند حالت بد هم باشد. ولی در مورد سوال شما من همیشه برخی مسائل را می‌گفتم و برنامه‌ای هم نداشتم. همیشه گفته‌ام که دوست داشتم مادر من، خواهر من و تمام دختران سرزمین من به ورزشگاه بروند؛ الان هم می‌روند و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد؛ همیشه گفته‌ام باید به کودکان کار اهمیت داده شود و این‌ها همیشه حرف‌های من بوده است.