به گزارش پارس نیوز، 

تیم پیکان شاید تنها تیم لیگ در فصل گذشته بود که در 15 دقیقه پایانی فقط دو گل دریافت کرد و از این حیث رکورد جالبی را بر جای گذاشت. پرسپولیس و استقلال تیم‌هایی بودند که توانستند در دقایق پایانی دروازه شاگردان مجید جلالی را باز کنند. این آمار نشان از دوندگی بالای بازیکنان پیکان و آمادگی خوب بازیکنان این تیم در فصلی که گذشت می‌دهد، اما با این حال کارلوس کی‌روش همچنان اعتقاد دارد بازیکنان شاغل در لیگ برتر از نظر بدنی با لژیونرها فاصله دارند.

علی‌اصغر قربانعلی‌پور مربی بدنساز پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم در مورد آمار خوبی که تیمش برجای گذاشته است، اظهار داشت: در فوتبال امروز بدنسازی علمی حرف اول را می زند. ما در پیکان کار گروهی انجام می‌دهیم و من تمرینات بدنسازی که برای تیم در نظر می‌گیرم کار با توپ، تمرینات تعادلی و بالانس است. در این نوع تمرینات اگرچه فشار بیشتری به بدن بازیکنان وارد می شود، اما در عین حال تنوع و شادابی هم در آن وجود دارد و باعث می‌شود تمرینات از حالت یکنواختی و فرسایشی خارج شود.

وی در واکنش به اظهارات کی‌روش در مورد فاصله بدنی بازیکنان لیگ و لژیونرها نیز یادآور شد: من حداقل در مورد تیم خودمان با نظر کی‌روش موافق نیستم. به جرأت می‌گویم کاری که ما در پیکان انجام می‌دهیم با تمرینات روز دنیا فرقی ندارد. ما حتی بازیکنان را در نیمه‌های شب هم کنترل می‌کنیم. از لحاظ دوندگی تیمی، پیکان یکی از بهترین‌‌های لیگ در دو فصل اخیر بوده و این را می‌توانید از رقبای ما سؤال کنید. البته نمی‌خواهم از کار خودم تعریف کنم، بلکه اعتقاد دارم تمام اعضای کادرفنی پیکان از مربیان با دانش و کار بلد هستند. نتایج پیکان در دو فصل اخیر براساس بودجه‌ای که داشته به خودی خود نشان‌دهنده عملکر کادرفنی این تیم است.

قربانعلیپور درباره آینده‌اش در پیکان نیز تصریح کرد: خوشبختانه در پیکان آرامشی وجود دارد که در کمتر تیمی پیدا می‌شود. لازم می‌دانم در اینجا از مجید جلالی و مهندس شیعی هم بابت زحمات‌شان تشکر کنم، همچنین اعضای هیئت مدیره باشگاه که شرایط خوبی را در تیم ایجاد کرده‌اند. در حال حاضر مشکلی برای ادامه همکاری من با تیم پیکان وجود ندارد و امیدوارم در صورت ادامه کار بتوانیم فصل بعد نتایجی به مراتب بهتر از دو فصل گذشته کسب کنیم.