به گزارش پارس نیوز، 

پژمان منتظری پس از پیروزی 3 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: خداراشکر که بازی را بردیم و تماشاگران هم سنگ تمام گذاشتند. خوشبختانه در مسابقه‌ای که تیم برتر بودیم، توانستیم برنده باشیم. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و تمام توان‌شان را گذاشتند. تشکر می‌کنم از کسانی که امروز اسم‌شان نبود، اما همیشه کنار استقلال بودند و در برد‌های‌مان کنارمان بودند، حتی زمانی هم که می‌باختیم. جای مجتبی جباری در این جشن و فینال جام حذفی خالی بود. او از صمیم قلب استقلال را دوست دارد. ان‌شا‌ءالله هرجا که هست موفق باشد. من او را خیلی دوست دارم.

وی در پاسخ به طرح سؤالی در مورد محکم بازی کردنش در دیدار دیروز، گفت: ما می‌دانستیم که اگر در جنگ‌های تن به تن مقابل ذوب‌آهن کم بیاوریم، مثل بازی رفت گل می‌خوردیم و می‌باختیم. بچه‌ها با جان و دل زحمت کشیدند و توانستیم بازی را بردیم.

منتظری در پاسخ به این پرسش که این بازی بیش از حد خشن نبود، تصریح کرد: وقتی دو تیم خوب ایرانی در این مرحله با این حساسیت بالا با هم بازی دارند، طبیعی بود که محکم و از جان و دل بازی کنیم. در تمام دنیا این اتفاقات می‌افتد و خارج از فوتبال هم نبود و همه‌اش در زمین بود.