به گزارش پارس نیوز، 

برای سومین فصل متوالی طرفداران سپاهان روزها و ساعات کابوس واری را در لیگ برتر تجربه کردند، روزهایی که زمینه بدترین جایگاه ممکن برای پرافتخارترین باشگاه در ادوار لیگ برتر را فراهم کرد و باعث شد تا این تیم پرطرفدار اصفهانی روی لبه پرتگاه و با خوش شانسی از سقوط به دسته اول فرار کند.


سپاهانی ها بعد از قطع همکاری با زلاتکو کرانچار به سراغ منصور ابراهیم زاده رفتند تا بعد از سال ها دوباره تجبه همکاری با این مربی بومی را به دست بیاورند اما حتی این شوک هم جواب مثبتی در پی نداشت تا زردپوشان نصف جهان فصل را با جایگاه چهاردهم به پایان برسانند. بدترین عنوان در تمام 17 دوره گذشته تا انتقادها از عملکرد این تیم متمول به اوج خود برسد.


در شرایطی که کادر مدیریتی باشگاه مدام از مذاکره با یک گزینه ایرانی سرشناس خبر داد حالا از نصف جهان خبر می رسد تنها 24 ساعت باقی مانده تا سرمربی جدید سپاهان معرفی شود. مسعود تابش مدیرعامل باشگاه با بیان این که تمام مربیان ایرانی قابل احترام هستند اما سپاهان نیاز به یک مربی خاص دارد تا از شرایط فعلی فاصله بگیرد مدعی شد صاحب نیمکت بحران زده زردها در نقش جهان تا فردا معرفی خواهد شد.