به گزارش پارس نیوز، 

جواد تن‌زاده درباره اینکه گفته می‌شود علی کریمی برای تسویه حساب در باشگاه سپیدرود حاضر شده اما کسی پاسخگوی او نبوده است، اظهار داشت: اعضای باشگاه از ساعت 8:30 تا 12:30 دقیقه امروز (دوشنبه) همه در دفتر خود و در باشگاه حضور داشتند و همه چیز آماده حضور علی کریمی بود، اما او به باشگاه مراجعه نکرده است. من برای جلسه حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها در تهران حضور دارم و به حضور من در باشگاه نیازی نبوده است.

وی ادامه داد: کریمی روز گذشته با من صحبت کرد و قرار شد ساعت 10 صبح امروز در باشگاه حضور داشته باشد، اما این کار را انجام نداد.

« آیا برای تسویه‌ حساب با کریمی نباید شما به عنوان مالک باشگاه زیر برگه تسویه حساب را امضا کنید؟» مالک باشگاه سپیدرود در پاسخ به این پرسش به تسنیم گفت: تسویه‌حساب، چک و همه برگه‌ها امضا شده و در باشگاه وجود دارد و از هفته پیش همه چیز را برای تسویه حساب با کریمی آماده کرده بودیم.

تن‌زاده در پایان یادآور شد: ما هفته پیش از کریمی خواستیم که درخواست تسویه حساب خود کتباً به ما ارائه دهد که این کار را انجام داد و قرار شد. او روز گذشته به من گفت ساعت 10 صبح امروز در باشگاه حضور خواهد شد و نیازی هم به حضور من نبود، چون اعضای باشگاه کارهای تسویه حساب را انجام خواهند داد. همه اعضا در باشگاه حضور داشتند و فیلم باشگاه هم موجود است و می‌توانید مشاهده کنید.