به گزارش پارس نیوز، 

آندرس اینیستا، فرناندو تورس و ایکر کاسیاس سه بازیکن نام آشنایی هستند که عمده فعالیتشان در فوتبال اسپانیا بوده و شهرت زیادی بین طرفداران فوتبال دارند. با این حال سه بازیکن که در دهه چهارم زندگی‌شان به سر می‌برند برای فصل آینده وضعیت مبهمی دارند و قررادادشان هم رو به پایان است.

اینیستا: سفر به آسیا

با فرا رسیدن تابستان؛ سرنوشت این سه اسطوره چه می‎‌شود؟

پس از اینکه بیانیه باشگا چونگ‌کینگ دنگ‌دای لیفان انتقال این بازیکن باسابقه به لیگ چین را در هاله‌ای از ابهام قرار داد گزارش‌ها مبنی بر این است که باشگاه ویسل کوبه از ژاپن خواستار به خدمت گرفتن اینیستا است. هنوز توافق بین طرفین صورت نگرفته و کاغذی زیر امضا به عنوان قرارداد همکاری شکل نگرفته است. این مرد ۳۳ ساله از باشگاه‌های استرالیا و آمریکای شمالی هم پیشنهاداتی داشته اما به نظر می‌رسد او قصد دارد در شرق کره زمین به فوتبال ادامه بدهد.

کاسیاس: وسوسه برای ماجراجویی جدید

با فرا رسیدن تابستان؛ سرنوشت این سه اسطوره چه می‎‌شود؟

چند ماه پیش آینده دروازه بان سابق رئال مادرید خارج از پرتغال وجود داشت اما قهرمانی اخیر او به همراه پورتو در لیگ حرفه‌ای این کشور سبب شد تا ادامه همکاری بین طرفین مورد بجث قرار بگیرد. او پس از قهرمانی اعلام کرد تمایل دارد یک فصل دیگر به همراه پورتو بازی کند اما اگر اینطور پیش نرود انتظار می‌رود آمریکا مقصد بعدی او باشد.

تورس: گرینه داغ ایالات

با فرا رسیدن تابستان؛ سرنوشت این سه اسطوره چه می‎‌شود؟

مهاجم اتلتیکو مادرید چند هفته پیش اعلام کرد در تابستان این تیم را ترک می‎کند و تمایلی به تمدید قرارداد با روخی بلانکو ندارد. همین پیشنهادهای جذاب از سوی آمریکا و لیگ ام ال اس را به دنبال داشت. اگرچه توافقی بین فرناندو با شیکاگو فایر صورت نگرفته اما این باشگاه آخرین تیم علاقه مند به امضای قرارداد با اوست و همچنین چندین پیشنهاد از سمت چین به دست او رسیده است. گلاسکو رنجرز تیمی که به تازگی استیون جرارد هدایت آن را برعهده گرفته هم در لیست خریداران او قرار دارد.