به گزارش پارس نیوز، 

دی ماه سال گذشته پس از استعفای محسن طاهری، مدیرعامل باشگاه سپاهان، مسعود تابش، معاون فنی ورزشی باشگاه و از پیشکسوتان فوتبال سپاهان و اصفهان 30 دی ماه به عنوان سرپرست موقت، امور باشگاه را در دست گرفت. کمتر از چهار ماه از سرپرستی تابش نمی‌گذرد که امروز با نظر مثبت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان و اعضای هیئت مدیره باشگاه، خبر منصوب شدن وی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان منتشر شد.

در همین رابطه بهرام سبحانی مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت‌وگویی با خبرگزاری ایمنا داشته که در ادامه می‌خوانید:

انتخاب مسعود تابش به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان به دلیل برخی حواشی به وجود آمده در فضای مجازی بود یا از قبل تصمیم‌گیری شده بود؟

هیئت مدیره کارخانه حق دارد که مدیرعامل باشگاه را انتخاب کند که این کار را هم انجام داد، صحبتی در این‌باره ندارم.

بنابراین انتخاب آقای تابش ربطی به حواشی روزهای اخیر نداشت؟

ما با حواشی که کار نمی‌کنیم. ما تصمیم درست را به موقع می‌گیریم و کاری به صحبت‌ها و حواشی نداریم. این موردی نیست که بخواهیم در رابطه با آن مصاحبه‌ای انجام دهیم.

در مورد نتایج تیم فوتبال سپاهان در فصلی که گذشت بگویید.

صحبتی در این خصوص ندارم. من مدیرعامل کارخانه فولاد سپاهان هستم، مدیرعامل باشگاه که نیستم.

با توجه به اینکه شما مدیرعامل باشگاه را انتخاب می‌کنید و تابش را به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان انتخاب کرده‌اید، در مورد انتخابتان بگویید.

هیئت مدیره کارخانه مدیرعامل باشگاه را انتخاب می‌کند.

آیا گزینه ای برای سرمربی گری تیم فوتبال سپاهان تعیین کرده‌اید؟

باشگاه در مورد انتخاب سرمربی فوتبال سپاهان تصمیم می‌گیرد. گزینه‌هایی برای سرمربیگری فوتبال سپاهان وجود دارد که در حال مذاکره با آن‌ها هستند و در نهایت یک نفر به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان انتخاب می‌شود.

این شخص ایرانی است یا خارجی؟

من نمی‌دانم.مربیان ایرانی و خارجی جزو گزینه‌های سرمربیگری فوتبال سپاهان است. هیئت مدیره کارخانه فقط هزینه‌های سنگین باشگاه را تأمین می‌کنند. ما انتظاراتمان را به باشگاه ابلاغ می‌کنیم و می‌خواهیم تیم فوتبال سپاهان چه در مورد سرمربی و چه در مورد بازیکنان، در حد قهرمانی بسته شود. اما در عملیات اجرایی تیم مداخله نمی‌کنیم.

نتایج تیم فوتبال سپاهان در فصلی که گذشت آن‌طور که انتظار می‌رفت نبود. آیا برنامه‌ای برای این تیم برای در فصل پیش‌رو دارید؟

ما نیز به عملکرد همه مجموعه باشگاه سپاهان منتقد بودیم. همان طور که گفتم وقتی که هزینه‌های سنگین باشگاه را تقبل می‌کنیم در مقابل هم انتظار نتیجه گرفتن داریم. برنامه را باشگاه سپاهان تنظیم می‌کند. خواسته ما این است که هم تیم، هم سرمربی و هم کادر فنی را به‌گونه‌ای انتخاب کنند که سپاهان به جایگاه واقعی خود برسد. این خواسته و انتظار ما از باشگاه است اما عملیاتی شدن این انتظارات را اهل فن انجام می‌دهند.

فکر می‌کنید آقای تابش به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌تواند انتظارات کارخانه فولاد سپاهان را برآورده کنند؟

امیدوار هستیم که بتواند. آقای تابش در باشگاه تنها نیست و بالاخره هیئت مدیره باشگاه و کادر فنی تیم همراه او هستند و او را راهنمایی می‌کنند.

قطعاً به عملکرد تابش ایمان داشته‌اید که او را به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان انتخاب کردید، درست است؟

آقای تابش فردی ورزشی، باسابقه و سپاهانی است و از نظر ورزشی‌ها بهترین گزینه است.