به گزارش پارس نیوز، 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محرومیت افشین پیروانی دسیسه بوده است و او نیازی به پاداش بازیکنان تیم ملی ندارد.

ضیا عربشاهى درباره  محرومیت افشین پیروانى اظهار کرد: معتقدم  محرومیت  پیروانى دسیسه بوده است و  او به پاداش بازیکنان تیم ملی نیازى ندارد.

او ادامه داد:  موضوع پاداش تیم ملى براى ٢ سال قبل است و بررسى پرونده در کمیته اخلاق ٦ ماه طول مى کشد اما بعد از مناظره على کریمى و محمد ساکت، مسئولان پرونده پیروانى را در جریان قرار دارند و او را ٥ سال محروم کردند. در آن زمان ٨ پرسپولیسى عضو تیم ملى بودند و اگر پیروانى پاداش ها را نمى داد آنها سر و صدا مى کردند.

عربشاهى بیان کرد: پیروانى چندین سال براى پرسپولیس بازى کرده و براى اهتزاز پرچم کشورمان در تیم ملى زحمت کشیده است اما اکنون او را متهم به ندادن پاداش تیم ملى مى کنند.

حضور خبیری روی نیمکت پرسپولیس زشت و ناپسند است

 پیشکسوت پرسپولیس درباره ناراحتى پیروانى از حمایت نکردن مسئولان این تیم تصریح کرد: اقدام گرشاسبى درست نبود و باید از پیروانى حمایت مى کرد. افرادى همانند پیروانى براى فوتبال کشورمان زحمت کشیدند و مسئولان فوتبال باید در محرومیت او تجدید نظر کنند. همچنین کار زشتى است خبیرى روى نیمکت پرسپولیس بنشیند و ما نمى گذاریم این اتفاق رخ بدهد. به هر حال افراد زیادى هستند که مى توانند سرپرست پرسپولیس شوند.

 قصد تخریب  افشین پیروانی را دارند 

او ادامه داد: جعفر کاشانى به عنوان رئیس هیئت مدیره باید از خانواده خود دفاع کند و  نگذارد به امثال پیروانى تهمت بزنند. به هرحال با برنامه قصد تخریب پیروانى را دارند چون از کریمى دفاع کرده است.

عربشاهى درباره محرومیت نیک سیرت مترجم برانکو اظهار کرد: نیک سیرت در کنار برانکو بوده است و نباید مانع همکارى این ٢ نَفَر شوند.

پرسپولیس نباید حریف اماراتی خود را دست کم بگیرد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازى پرسپولیس مقابل الجزیره امارات  گفت: الجزیره امارات تیم با برنامه اى است و براى بازى هاى آسیایى سرمایه گذاری کرده است . به هر حال پرسپولیس نباید حریف اماراتی خود را دست کم بگیرد و برانکو از مهره هایش به نحو احسن استفاده کند.

او ادامه داد: تیم پرسپولیس در نیم فصل دوم ١٨٠ درجه با نیم فصل اول فرق مى کرد. لجاجت برانکو  در استفاده نکردن از مسلمان باعث شده بود که تیم پرسپولیس زیبا بازى نکند. پرسپولیس باید از داشته ها و مهره هاى خود به خوبی استفاده کند. برانکو باید خویشتن دار باشد و به نظر هواداران پرسپولیس احترام بگذارد و از مسلمان استفاده کند.

ارائه فوتبال زیبا در پرسپولیس کمرنگ شده است

 عربشاهى بیان کرد: ارائه فوتبال زیبا در پرسپولیس کمرنگ شده است و برانکو باید کارى کند تیمش همانند گذشته بازى تماشاگر پسند ارائه بدهد. 

با توانایی ملی پوشان و کی روش می توانیم قهرمان آسیا شویم 

پیشکسوت فوتبال درباره ارزیابى اش از قرعه تیم ملى در جام ملت هاى آسیا بیان کرد: قرعه خوبى است و همگروهى با عراق، یمن و ویتنام براى تیم ملى مناسب است. به سادگى از این گروه مى توانیم صعود کنیم. البته تیم ملى عراق فوتبالش از لحاظ فیزیکى و تاکنیکى شبیه ماست . تیم ملى به راحتى سرگروه مى شود اما مرحله بعدى کار سخت تَر مى شود. اگر بازیکنان تیم ملی دچار غرور نشوند با توانایی خود و کی روش می توانند قهرمان جام ملت های آسیا شوند.

او ادامه داد: آماده سازی تیم ملی برای جام ملت های آسیا مهم است و علاوه بر این شرایط روحی و روانی ملی پوشان هم باید مساعد باشد تا در این رقابتها به موفقیت دست یابند.

عربشاهی درباره ارزیابی اش از تمدید قرارداد کی روش خاطر نشان کرد: مسئولان فوتبال باید هوشمندانه عمل کنند و قبل از جام ملت های آسیا قرارداد کی روش را تمدید کنند. کی روش مربی بزرگی است و باید از تجربیات این مربی استفاده شود. همچنین کلاس های آموزشی باید گذاشته شود تا مربیان داخلی زیر نظر کی روش آموزش ببینند.