به گزارش پارس ، خسرو ابراهیمی در گفتگو بامهر، با انتقاد شدید از مسئولان فدراسیون فوتبال سازمان لیگ ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه آقایان کمر به نابودی تیم و باشگاه ذوب آهن بستند. آیا اگر دو تیم بزرگ پایتخت (استقلال و پرسپولیس) هم وضعیتی مشابه ذوب آهن داشتند، فدراسیون همین طور دست روی دست می گذاشت؟

اگر سرخابی ها شرایط ما را داشتند، چگونه برنامه ریزی می شد
وی اضافه کرد: شما در نظر بگیرید استقلال یا پرسپولیس در پلی آف بودند، آیا مسئولان برگزاری مسابقات، زمان دیدار پلی آف را این گونه مشخص می کردند؟ تمرکزگرایی مناسب ورزش و فوتبال کشور ما نیست. باید ورزش و فوتبال را در سراسر کشور توسعه بدهیم.

آقایان قانونمند خودشان قانون فیفا را نقض کردند
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان افزود: آقایان که دم از قانون می زنند چرا خودشان قانون فیفا را نقض کردند و قبل از برگزاری آخرین بازی لیگ اجازه آغاز نقل و انتقالات را دادند. آنهایی که هر روز می گویند ما ۱۶ تیمی شدن را قانونی و مصوب کرده ایم و آن را هر روز سر مردم می زنند چرا خودشان قانون فیفا را زیر پا گذاشتند.

آغاز غیر قانونی فصل نقل و انتقالات
وی در توضیح این مساله تاکید کرد: در بند ۶ از ماده ۲ آیین نامه فیفا آمده است: فصل نقل و انتقالات نباید پیش از از پایان رسمی مسابقات لیگ آغاز شود اما در ایران آقایانی که هر روز دم از قانون می زنند، کار غیرقانونی انجام دادند زیرا هنوز مسابقات لیگ تمام نشده ولی شاهد هستیم فصل نقل و انتقالات آغاز شده است.

نه می توانیم بازیکن بگیریم و نه می توانیم بازیکنان مان را حفظ کنیم
ابراهیمی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: تیم ما در این روزها فقط تمرین می کند، نه می توانیم بازیکن بگیریم و نه می توانیم بازیکنان مان را حفظ کنیم، در این شرایط من چگونه روحیه بازیکنان را که دوستان شان در تعطیلات لیگ به تفریح و مسافرت رفتند، بالا نگه دارم. متاسفانه آنها هر روز بدون اینکه برنامه مشخصی وجود داشته باشد، تمرین می کنند.

تیم های قدر را یکی یکی از گردونه خارج می کنند
وی اضافه کرد: من چگونه می توانم در این شرایط مطلوب تیم ذوب آهن را نگه دارم، این اقدام عملاً باعث مختلف شدن شرایط ذوب آهن می شود. من نمی دانم چه تفکری پشت این برنامه ریزی ها وجود دارد که تیم های قدر را یکی یکی از گردونه مسابقات خارج می کنند. آیا آقایان تصمیم خاصی برای ذوب آهن گرفته اند که آن را رو نمی کنند؟

امروز در عالم برزخ هستیم
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با طرح این پرسش که آیا این دستمزد ۵۰ سال خدمت صادقانه باشگاه ذوب آهن به ورزش و فوتبال ایران است؟ ، یادآور شد: امروز در عالم برزخ هستیم. نه می دانیم لیگ برتری هستیم و نه می دانیم دسته اولی هستیم نه می توانیم بازیکن جذب کنیم و اگر در لیگ برتر هم بمانیم کدام بازیکن باقی مانده است که بخواهیم آن را برای فصل آینده جذب کنیم.

به آقای کفاشیان برای سیاست زیبایش تبریک می گویم
وی افزود: اگر بخواهیم با بازیکنی هم صحبت کنیم قطعاً نمی آید زیرا نمی داند ذوب آهن در لیگ برتر می ماند یا نه. باید به آقای کفاشیان به خاطر این سیاست زیبایی که در پیش گرفته تبریک بگویم و اینکه آدم هایی بادید عدالت محوری در فدراسیون دور خود جمع کرده است.

تا کی وعده و وعید بدهم
ابراهیمی در پاسخ به این سوال که ممکن است در این روزها بازیکنان ملی پوشش مصدوم شوند؟ ، ادامه داد: در این شرایط هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ما تا کی در عالم برزخ باشیم؟ . من تا چه زمانی می توانم سر تمرین بروم و به بازیکنان بگویم مشکلی نیست و با قدرت ادامه بدهم. تا کی وعده و وعید بدهیم. برخی از آنها پیشنهاد دارند و این می تواند برای تیم مشکل دیگری ایجاد کند.

حق ذوب آهن تضییع شده است
وی با تاکید بر اینکه این تصمیم فدراسیون بر اساس چه عدالت و قانونی گرفته شده، خاطرنشان کرد: در حالیکه تکلیف پلی آف مشخص نشده، آقایان اجازه آغاز نقل و انتقالات را با تصمیمی غیرقانونی دادند و حق باشگاه بزرگی مانند ذوب آهن در این بین تضییع شده است. آیا با تیمی که سال ها به فوتبال ایران خدمت کرده و حتی چند سال پیش با نتایج بسیار ارزشمند به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت، باید اینگونه از آن تشکر شود؟

بی قانونی ها را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری می کنیم
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در پایان گفت: ما از طریق مراجع ذیصلاح این بی قانونی ها را پیگیری می کنیم و نمی گذاریم حقوق ذوب آهن به همین راحتی پایمال شود. مملکت مگر قانون ندارد و اجازه نمی دهیم آنهایی که دم از قانون می زنند، به راحتی بی قانونی کنند و حقوق طرفداران یک استان را به راحتی تضییع می کنند.