به گزارش پارس نیوز، 

اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، پپ گواردیولا را به دلیل درگیری لفظی با داور بازی منچسترسیتی-لیورپول، به ارتکاب رفتار ناشایست متهم کرد و به نظر می رسد این سرمربی کاتالان باید منتظر جریمه شدن از سوی یوفا باشد.

دیدار شب گذشته منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد از دور برگشت مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 2 بر یک لیورپول به پایان رسید.

در پایان نیمه اول این بازی پپ گواردیولا به‌دلیل آنکه گل سالم تیمش مردود اعلام شد، به متئو لاهوز، داور بازی شدیداً اعتراض کرد که نتیجه آن اخراج و سکو نشین شدن پپ بود.

اتحادیه فوتبال اروپا، سرمربی سیتیزن ها را به نقض دو مورد از قوانین انضباطی متهم کرده است؛ اخراج از روی نیمکت مربیگری و رفتار ناشایست با داور بازی. 

این موارد به این معنی است که گواردیولا ممکن است با محرومیت هایی در فصل بعد این رقابت ها مواجه شود.

پپ بعد از مسابقه  درباره درگیری لفظی با داور گفت: "من گفتم گل [سانه] درست بود، من به او توهین نکردم، من مودب بودم، حرف من درست بود، اما متئو لاهوز فرد خاصی است، او دوست دارد متفاوت باشد، او دوست دارد خاص باشد."

اما نشریه آس جور دیگری جملات گواردیولا را منتشر کرده و مدعی شده است که او به لاهوز گفته «بازیکن آنها خطای پنالتی کرد، تلویزیون را نگاه کن، هم گل‌مان درست بود هم پنالتی‌مان را نگرفتی. دهانت را ببند. هم گل بود هم پنالتی».