به گزارش پارس نیوز، 

 در شرایطی که دیدار دو تیم شهرداری تبریز و فجر سپاسی با نتیجه 2 بر 1 به پایان رسیده بود، دو بازیکن هم‌تیمی شهرداری تبریز با یکدیگر کتک‌کاری کردند.


این درگیری که توسط جراح‌کار و علی‌محمدی از تیم شهرداری تبریز ایجاد شده بود، با دخالت کوپال ناظمی داور وسط مسابقه همراه بود و داور مسابقه که هنوز به رختکن نرفته بود، پس از مشاهده ماجرا، تصمیم به اخراج علی محمدی کرد.


در ادامه سیروس دین محمدی سرمربی تیم تبریزی نیز به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد که داور مسابقه او را نیز از زمین مسابقه اخراج کرد تا بار دیگر دین محمدی بخشی از درگیری هایی باشد که در دیدارهای این تیم، عادی شده است.


این حواشی باعث شد که مسابقه دو تیم شهرداری تبریز و فجر سپاسی بیش از 20 دقیقه متوقف شود و دیرتر نسبت به نیمه دوم آغاز شود.


فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ که ناظر این دیدار بود، در مورد دلیل این تاخیر و عاملین آن به "ورزش سه" می گوید: « بازی در نیمه اول روال عادی داشت. به محض اینکه سوت پایان نیمه اول را دمیده شد، داوران هنوز در مرکز زمین بودند که بازیکنان شهرداری تبریزی درگیر شدند. داور بازی صحنه ای که بازیکنان درگیر شدند را دید و با توجه به چیزی که دیدند، اقدام کردند و یکی از بازیکنان خاطی را اخراج کرد؛ چیزی که در قانون وجود دارد و با توجه به قانون بازیکن شماره 7 (علی محمدی از تیم شهرداری تبریز) اخراج شد . این موضوع باعث اعتراض کادر فنی شد.»


وی ادامه داد: «علیرغم اینکه ما آنها را آرامش به دعوت کردیم، اما متاسفانه یکی از افراد منتسب به شهرداری تبریز از روی فنس به داخل زمین پرید و به سمت داور حمله کرد که ما مانع ادامه درگیری بیشتر شدیم و داوران را به رختکن هدایت کردیم. با توجه به اینکه آن فرد می توانست عامل تشنج بیشتر باشد، من و آقای اصغری نژاد نماینده فدراسیون فوتبال از نماینده هیئت فوتبال تبریز و مسئولین امنیتی درخواست کردیم که این فرد باید از استادیم اخراج شود واین موضوع موجب تنش شد و فرد خاطی چون ممانعت از اخراج می کرد، زمان برد و نیمه دوم با 10 دقیقه تاخیر شروع شد. اما نیمه دوم هم بدون هیچ مشکلی پیگیری شد و خبرهایی که مبنی بر عدم وجود نیروی انتظامی و امنیتی منتشر شده، صحت ندارد، چون اگر نیروهای امنیتی نبودند بازی اصلا آغاز نمی شد.»