به گزارش پارس نیوز، 

دو تیم الغرافه و الجزیره امارات در ورزشگاه جاسم بن ثانی قطر به مصاف یکدیگر می‌روند . الغرافه در این بازی به دنبال احیای شانس خود برای صعود به مرحله بعد است . این دو تیم در حال حاضر 5 امتیازی هستند و این بازی برای آن‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است . بازی اول دو تیم در امارات با نتیجه 3 بر 2 به سود الجزیره تمام شد .


در ادامه می‌توان گفت ، که هر دو‌ تیم در یک سطح هستند اما تیم الغرافه قطر در خطوط مختلف از بازیکن‌های بزرگتری بهره می‌برد و به همین دلیل شانس تیم قطری برای برد در این بازی بیشتر است .

اما نباید از الجزیره و تن کاته ؛ مربی هلندی آن‌ها گذشت . الغرافه در این بازی به دنبال استفاده از تک تک موقعیت‌های خود است تا بتواند با برد در این بازی به هشت امتیاز رسیده و به مرحله بعد صعود کند؛ به همین دلیل سرمربی ترکیه‌ای الغرافه، اهمیت این مسابقه را برای تک تک بازیکنان خود گوشزد کرده و آن‌ها را برای کسب پیروزی در این بازی تحریک نموده است.


یاران طارمی در این بازی با روحیه بالایی حاضر می‌شوند و امید دارند با حمایت مدیریت باشگاه و طرفداران خود، غیبت مهدی علی ، سعید الحاج و کیخیدا را جبران کرده و با تکیه به اعتماد نفس خود ، پیروز این میدان باشند .


سرمربی ترکیه‌ای الغرافه به خوبی از سخت بودن این بازی خبر دارد و به می‌داند تن‌کاته؛ سرمربی الجزیره از نقاط ضعف و قوت تیمش خبر دارد؛ به همین خاطر این مربی به طور دقیق بر نکات فنی حریف اماراتی تمرکز کرده است و در نظر دارد از ضعف عمق دفاعی این تیم به خوبی استفاده کند.


در نهایت می‌توان گفت، کلیه‌ شرایط فراهم است تا الغرافه در این بازی پیروز شود و مجوز حضور در مرحله دوم را دریافت نماید.

در انتظار آتش‌بازی طارمی - اشنایدر