بر اساس اخبار واصله، باشگاه الغرافه قطر حاضر شده مبلغ 500 هزار یورو بابت ترانسفر طارمی و 100 هزار یورو بابت صدور ITC به باشگاه پرسپولیس بپردازد.

پس از انتقال مهدی طارمی به باشگاه الغرافه قطر این باشگاه در سیستم تی‌ام‌اس درخواست صدور ITC طارمی را ارائه کرد تا پرسپولیسی‌ها مجوز بازی او را صادر کنند.

بعد از این اقدام بر اساس توافق انجام شده میان دو باشگاه، مدیران باشگاه پرسپولیس مدارک لازم جهت صدور ITC طارمی را به فدراسیون فوتبال ارائه کردند و صدور مجوز بازی این بازیکن برای تیم قطری بلامانع شد. البته پیش‌تر پرسپولیس صدور ITC طارمی را مشروط به دریافت کل رقم مقرر شده در این جابه‌جایی کرده بود ولی منتظر پول قطری‌ها نماند. باشگاه پرسپولیس ITC طارمی را صادر کرد تا این بازیکن بتواند برای الغرافه به میدان برود. حالا قرار است روز شنبه (امروز) پول ترانسفر مهدی طارمی از سوی باشگاه قطری به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود. با توجه به درخشش اخیر مهدی طارمی در مصاف با پاختاکور ازبکستان دیگر بعید می‌دانیم مشکلی برای پرداخت حق ترانسفر پرسپولیس وجود داشته باشد.

طارمی موفق شد با گرفتن یک پنالتی و دادن پاس گل دیگر اسباب پیروزی ۲ بر یک الغرافه برابر پاختاکور را فراهم ساخته و تیم جدیدش را به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برساند.

گفتنی است قرارداد مهدی طارمی با الغرافه یک سال و نیم اعتبار دارد که در صورت رسیدن پیشنهاد اروپایی (پس از جام جهانی 2018 روسیه) او می‌تواند با پرداخت ۲ میلیون یورو رضایتنامه‌اش را از تیم قطری دریافت کند.