ابتدا عنوان شد احمدرضا شاکر بازیکن تیم ابی پوشان که همراه قایدی بوده فوت کرده اما ساعتی بعد تاکید شد که وی دچار مرگ مغزی شده و در نهایت روابط عمومی بیمارستان خلیج فارس بوشهر اعلام کرد که شاکر زنده است و تحت مراقبت.

درباره قائدی هم عصر امروزگفته شد که وی به هوش آمده اما مجددا این خبر هم تکذیب شد. به راستی باشگاه استقلال در شرایطی که همه نگران قائدی هستند مشغول چه کاری است و چرا متوجه نیستند که رسانه ها و هواداران لحظه به لحظه پیگیر هستند و نگران. چرا باشگاه استقلال اطلاع رسانی درست و کاملی ندارد تا جلوی این ضد و نقیض گویی ها و شایعات هم گرفته شود.

علاوه بر این شفر و افتخاری در آستانه بازی نیمه نهایی جام حذفی به قائدی اجازه دادند به بوشهر برود و در آبادان به تیم ملحق شود آن هم در حالی که این بازیکن ستاره تیمش در بازی قبلی مقابل با پارس جم بوده.

گذشته از این بی تدبیری باید دید که چرا باشگاه استقلال نمی تواند درباره قائدی که همه هواداران استقلال نگران وضعیت وی هستند و حتی پرسپولیسی ها هم دلواپس او بوده و بسیاری از بزرگان و بازیکنان پرسپولیس هم مثل ابی ها برایش آرزوی سلامتی کرده اند، اطلاع رسانی درستی داشته باشد!

 

امروز وضعیت قائدی به خبر و موضوع روز ورزش و حتی جامعه تبدیل شده اما این حجم از خبرهای ضد و نقیض شاید نشان دهنده میزان دلواپسی حاکم در باشگاه استقلال باشد. آنها انگار دغدغه های دیگری دارند.