علی علیپور حالا بهترین گلزن فوتبال ایران به شمار می‌رود.

بازیکنی که در این فصل همه معادلات را بر هم زد تا نام مهدی طارمی از یاد هواداران برود. این بازیکن با هر گل خود تأثیر زیادی بر روی پیروزی‌های تیمش داشت اما تا اینجای فصل، سه گل سه امتیازی زده است.

علاوه بر این، علیپور در 5 هفته اول نتوانسته بود برای تیمش گلزنی کند ولی در 8 بازی برای پرسپولیس گل زده و جالب اینجاست که هر وقت علیپور برای سرخ‌ها گلزنی کرده، این تیم شکست نخورده تا خوش‌یمن‌ترین گلزن پرسپولیس لقب گیرد. پرسپولیس در روزهای گلزنی علیپور صاحب 7 برد و یک مساوی شده است.

علیپور به درخشش خود در ترکیب تیم پرسپولیس ادامه می‌دهد و طوری بازی می‌کند که بیشتر توپ‌ها به این بازیکن ختم شود. این علیپور بود که در بازی گذشته بارها دروازه تیم صنعت نفت را به چالش کشید و در نهایت دو گل برتری تیم را هم به ثمر رساند. البته در فصل جاری این اولین بازی خوب شماره 70 برای تیم پرسپولیس نبود. او به دفعات ارائه‌گر بازی‌های خوبی بود و حالا که مهدی طارمی در ترکیب تیم نیست، بازی او بیشتر به چشم می‌‌آید.

علیپور به این روند ادامه دهد، هیچ بعید نیست در لیست کی‌روش جا بگیرد. هرچند باید به این نکته اشاره کرد که تیم ملی در خط حمله با ترافیک روبه‌روست تا جایی که رضا قوچان‌نژاد هم تبدیل به یک مهره نیمکت‌نشین شده است. البته علیپور می‌تواند به دعوت خود به اردوی تیم ملی خوشبین باشد چراکه بازیکن جوان و جنگنده‌ای است که هم نقش مهاجم نوک را به خوبی بازی می‌کند و هم مهاجم کاذب.