به گزارش پارس به نقل از گل، شاگردان قلعه نوئی به دنبال آن هستند تا با استفاده از این قرعه مطلوب کار را در همان امارات تمام کنند و راهی هشت تیم برتر آسیا شوند.

 

لیگ قهرمانان آسیا، دور رفت مرحله ی یک هشتم نهائی

 

ورزشگاه مکتوم بن رشید آل مکتوم

تماشاگر:

داور: نیشیمورا

اخطار: علی حمودی در دقیقه ی ۳۳

اخراج:

ترکیب الشباب امارات: سلیم عبداله، عیسی محمد ابراهیم، عصام سالمین، حمدان جمعه، عزیزبک حیدروف، لوئیز هنریکه، سامی انبر، داوود علی جاسم، عادل عبداله عباس، ادگار سیلوا و جوسیل فریرا.

سرمربی: مارکوس پاکوئتا

ترکیب استقلال تهران: سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، جی لوید ساموئل، امیرحسین صادقی، جواد نکونام، مجتبی جباری، هاشم بیک زاده، پژمان منتظری، علی حمودی، سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی.

سرمربی: امیر قلعه نوئی

گل: لوئیز هنریکه در دقیقه ی ۲+۴۵، جی لوئد ساموئل در دقیقه ی ۵۵

شرح گل:

الشباب ۱-۰ استقلال: در شرایطی که نبض بازی تقریبا در دست بازیکنان استقلال بود، لوئیز هنریکه ستاره ی الشباب روی غفلت مدافعان استقلال در ثانیه های پایان بازی با یک شوت از پشت محوطه ی جریمه و در احاطه ی مدافعان آبی پوش دروازه ی رحمتی را که از خط دروازه فاصله گرفته بود گشود.

الشباب ۱-۱ استقلال: آبی پوشان که با میدان آمدن حنیف عمران زاده بازی را در دست گرفته بودند و زهردارتر از همیشه حملات خود را دنبال می کردند، روی حرکت فرهاد مجیدی یک حمله را ترتیب دادند و مجیدی نیز با سپردن توپ به حیدری موقعیت شوت زنی برای این بازیکن را فرآهم کرد و ساموئل نیز روی ریباند همین شوت موفق شد دروازه ی الشباب را بگشاید.

دقایق حساس:

دقیقه ی ۶۳: فرهاد مجیدی که با یک پاس فوق العاده در محوطه ی جریمه صاحب توپ شده بود با یک چرخش زیبا توپ را به سادگی در جائی زد که دروازه بان الشباب یعنی سلیم عبداله حضور داشت.

بهترین بازی:

اتفاق ویژه: