به گزارش پارس ، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این نشست علاوه بر محمد رویانیان، دکتر حمیدرضا صدر، رضا خسروی (سردبیر ورزشی خبرگزاری مهر) ، علی جوادی (سردبیر روزنامه خبر ورزشی) ، محسن اثیمی (سردبیر ورزشی خبرگزاری تسنیم) و محمد آخوندی (عضو شورای فرهنگی دانشگاه پرسپولیس و مدیر مسوول روزنامه وطن امروز) جزو سخنرانان مراسم بودند که موضوع را از ابعاد گوناگون مورد بحث و بررسی قرار دادند. حمیدرضا احمدی عضو کمیته فرهنگی سازمان لیگ به عنوان مجری برنامه با طرح دیدگاه های و مسائل گوناگون تلاش کرد، بحثی چالشی را در این نشست بوجود بیاورد که به طرح مسائل مختلف انجامید.

ایده برگزاری این نشست تخصصی در پی رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارتباط با فضای رسانه های ورزشی و لزوم حاکم شدن اخلاق در ورزش ایجاد شد و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس، مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس و روابط عمومی باشگاه شکل گرفت.   در این نشست که با استقبال اصحاب رسانه روبرو شد، حمید استیلی و رحمان رضایی هم جزو میهمانان ویژه بودند و در پایان نشست از سوی محمد رویانیان و دانشگاه پرسپولیس هدایا و لوح یادبودی به سخنرانان مراسم اهدا شد.

این برنامه که اولین نشست تخصصی برگزار شده یک روزه در دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس بود، با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود ملی ایران آغاز شد.   سپس داریوش سودی رئیس دانشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و اهمیت بحث اخلاق در ورزش و نقش رسانه ها در آن، توصیه مدیر عامل باشگاه و هیأت امنای دانشگاه این بود که اولین نشست تخصصی به این موضوع اختصاص یابد، شروع نشست را اعلام و تریبون را در اختیار سخنرانان قرار داد.