به گزارش پارس به نقل از فارس، محمد رویانیان در خصوص اظهارات منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت در برنامه ۹۰ و رسانه ها، گفت: من به قنبرزاده احترام می گذارم، چون ایشان مدیر پرتلاشی است اما به آقای قنبرزاده می گویم که ایشان نباید به حرف ها و اتفاقاتی که در برنامه ۹۰ زده می شود، استناد کند.

وی افزود: یک بازیکن متاسفانه بی حیایی کرده و حرف هایی را برخلاف اتفاقات زده، اما آقای قنبرزاده شما مدیری توانمند هستید و این قشنگ بود که حداقل از بنده می پرسیدید که این ماجراها صحت دارد یا خیر؟

رویانیان تاکید کرد: اهانت به افراد، کار غیر اخلاقی تر در فوتبال است. من به شما احترام می گذارم اما باید این را اعلام کنم که ای کاش شما به جای آن حرف ها با خود من صحبت می کردید و به برخی از کارها دست نمی زدید.

رویانیان در پاسخ سؤالی که بالاخره یعقوب کریمی با پرسپولیس قرارداد بسته یا خیر، گفت: ما با کریمی هیچ قرارداد رسمی امضاء نکردیم اما باید کاری کنیم که این بازیکن جوان و آینده دار تخریب نشود و باید به فکر آینده او باشیم. ما خودمان می دانیم که باید با چه شرایطی با بازیکنان مذاکره کنیم و بهتر است اگر اتفاقی در خصوص باشگاه پرسپولیس پیش می افتد ابتدا با خود من صحبت شود تا از صحت و سقم آن دوستان عزیز باخبر شوم.