به گزارش پارس ، دیدار تیم های فوتسال بانوان صنعت نفت و تربیت بدنی فسا از هفته هجدهم لیگ برتر  به دلیل عدم حضور بازیکنان فسا در زمین در نیمه دوم نیمه تمام ماند.

لیلا آموزنده در گفت وگو بافارس، درباره دلایل نیمه تمام ماندن این مسابقه گفت: پیش از این فدراسیون اعلام کرده بود تیم هایی که بازیکن ملی پوش در فوتبال دارند، حق استفاده از بازیکنان شان را ندارند به همین دلیل ما صفورا جعفری که بهترین بازیکنان مان است را در اختیار نداشتیم.

وی ادامه داد: تعداد دیگری از بازیکنان ملی پوش هم در لیگ حضور دارند که بین دو نیمه متوجه شدیم فاطمه ارژنگی بازیکن آرمان رضا در دیدار تیمش با حفاری به میدان رفته است. اگر این قانون را گذاشته اند که تیم ها نباید از این بازیکنان استفاده کنند پس چرا ارژنگی بازی کرده است؟ چرا قانون برای همه تیم ها یکسان نیست و تبعیض قائل می شوند؟ من هم نیمه دوم اجازه ندادم بازیکنانم وارد زمین شوند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان فسا با انتقاد از اینکه در فدراسیون فوتبال کسی پاسخگو نیست، اظهار داشت: نمی دانم کجای دنیا مربی تیم ملی فوتبال می گوید بازیکنان فوتسال نباید در لیگ بازی کنند؟ اگر موضوع آسیب دیدگی است من هم اگر به صورت عادی در خیابان راه بروم ممکن است آسیب ببینم پس نباید به خیابان بروم؟ این مشکل را با علیپور در میان گذاشتم، اما وی گفت به فدراسیون مربوط است، فدراسیون هم می گوید به تیم ملی ارتباط دارد. نمی دانم دردمان را باید به چه کسی بگوییم.