مهدی تاج درباره برگزاری دیدار پیشکسوتان استقلال و خبرنگاران برای گرامی داشت شهید محسن حججی اظهار داشت: شهید حججی از مفاخر کشورماست و باید راهش ادامه یابد. حججی فرد راست قامتی بود که تا آخرین لحظه از مبانی دینی خودش دفاع کرد و به نظر من برگزاری این دیدار کار درستی است و همه وظیفه داریم در چنین مراسم هایی شرکت کنیم.

او درباره حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شب گذشته به اردوی تیم ملی رفتم و در جوی صمیمی همراه با ملی پوشان شام خوردم. با بازیکنان در این نشست صحبت کردم. همچنین حدود 2 تا 3 ساعت با کی روش درباره مسائل مختلف تیم ملی صحبت کردیم.

تاج با اشاره به تغییر کمپ تیم ملی در روسیه تصریح کرد: کمپی که برای اقامت تیم ملی در روسیه درنظر گرفته بودیم از سوی پنج کشور دیگر رزرو شده بود. این درحالی است که تاکنون تنها ایران و برزیل به جام جهانی صعود کرده اند. بسیاری از کشورها با محلی که مدنظر ما بود، قرارداد تنظیم کرده اند. بنابراین طبق هماهنگی با کی روش تصمیم گرفتیم کمپ را تغییر دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دیدارهای دوستانه تیم ملی گفت: برخی از دیدارهای دوستانه قطعی شده است. با روسیه به توافق نهایی رسیده ایم و به احتمال فراوان با آفریقای جنوبی هم بازی می کنیم. البته دولت باید نگاه ویژه ای به برنامه های آماده سازی که کی روش برای تیم ملی درنظر گرفته داشته باشد درغیر این صورت در برگزاری بازی های دوستانه به مشکل جدی می خوریم.

تاج درمورد احتمال برگزاری دیدار دوستانه بین ایران و لهستان بیان کرد: برای این بازی برنامه ای نداریم اما با کمک کی روش برگزاری دیدار دوستانه با روسیه و آفریقای جنوبی قطعی است.